Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Orientación, titoría e calidade | Código | 652G02012 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Actividades iniciais | Actividades de presentación. Brainstorming para coñecer os preconceitos do alumnado acerca da materia obxecto de estudo. |
Análise de fontes documentais | Accederán a textos indicados pola profesora así como a outros aos que chegarán eles/elas sós/soas partindo dalgunha indicación. Terannos que ler e responder a algunhas cuestións que se expoñan. |
Aprendizaxe colaborativa | Propoñeranse unha serie de actividades grupales, para realizar dentro e fora da aula. |
Sesión maxistral | Na que a profesora explicará algún contido teórico da materia. |
Traballos tutelados | Haberá unha serie de traballos de diferente nivel de esixencia, que realizarán ao longo do curso baixo a tutela da profesora. |
Simulación | Terán que deseñar unha actividade de titoría, grabala asumindo os roles que correspondan e subila a Share Point. |
Proba mixta | Terán que demostrar que teñen adquiridos os coñecementos propios da asignatura, así como a capacidade de relacionar a teoría e a práctica |
Foro virtual | Empregaránse os foros do campus virtual para ir traballando os contidos. Eles/as teñen que ir incorporando rerlexións, dicindo cómo entenden os conceitos vistos, redactar preguntas que outras persoas intentarán respostar, etc. Si se consideran importantes ao longo do desenvolvemento das aulas, o vai ser de forma explícita nun bloque de contidos específico xa se traballará en "aula invertida" e a sesión presencial será unha posta en práctica do aprendido. A profesora moderará os foros e só intervirá en caso de que o considere necesario. A idea é que das súas aportacióss saian as preguntas do exame final, polo que terán que empregarse a fondo. |
Aprendizaxe servizo | Darase ao alumnado a posibilidade de participar nun proxeto de aprendizaxe-servizo (ApS). Esta metodoloxía trata de poñer en práctica o aprendido na asignatura prestando un servizo concreto á comunidade. O alumnado que decida voluntariamente participar deberá realizar todas as activadles que se planifiquen dentro da ApS e dito traballo será o que se reflexe na aviación continua da asignatura, conmutándose, polo tanto, polas tres actividades previstas para ese efecto nesta guía docente. |
Mapa conceptual | Mediante algún programa informático alumnado irá recopilando os contidos básicos da asignatura e os plasmará a modo de mapa mental, mostrando as relacións que se establecen entre eles. |
Investigación (Proxecto de investigación) | Se elaborará un proyecto de investigación sinxelo e se realizará empregando todas as fermentas precisas para elo. |
Eventos científicos e/ou divulgativos | Propiciarase a asistencia a algún evento que se realice na Facultade/universidade, e que redunde na súa formación. |