Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Teoría da educación | Código | 652G03001 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Saber analizar e intrepretar a influencia das distintas correntes pedagóxicas nas prácticas socioeducativas presentadas a través de documentos, películas e material audiovisual | A2 A5 |
B1 |
C1 |
Saber recoller información sobre unha práctica socioeducativa real, seleccionar e sintetizar os aspectos máis relevantes da mesma e analizala de forma crítica, a través da influenza das distintas correntes pedagóxicas estudadas na materia. Expoñer con rigor e claridade os resultados da análise | A1 A14 |
B2 |
C3 |
Aprender a traballar en equipo, a facer o seguimento do traballo e a avaliación/autoavaliación do mesmo. Aprender a facer un diario e actas das reunións. | A10 |
B3 |
C4 |
Ser capaz de introducir a perspectiva da cidadanía global na planificación, no deseño de propostas educativas e na avaliación | A3 A4 A7 A8 A9 A11 A13 A16 |
B4 B6 |
C6 C8 |
Ser capaz de utilizar unha linguaxe inclusiva e de visibilizar nesgos sexistas, racistas e clasistas nos recursos educativos, medios e discursos | A5 A8 A15 |
B4 B5 |
C1 C4 |