Temas Subtemas
1. A EDUCACIÓN SOCIAL COMO OBXETO DE ANALISE E INTERVENCIÓN 1.1. Enfoque de calidade de vida.
1.2. Enfoque de dereitos dende a mirada interseccional.
1.3. A evolución dos discursos e prácticas socioeducativas: perspectiva asistencial versus perspectiva pedagóxico-social.
2. A PEDAGOXÍA SOCIAL COMO MARCO CIENTÍFICO, DISCIPLINAR E PROFESIONAL 2.1. Análise conceptual e evolución histórica da Pedagoxía Social.
2.2. A proxección profesional: a educación social.
3. ÁMBITOS DE INTERVENCIÓN PEDAGÓXICO-SOCIAL 3.1. Politica social, traballo social e servizos sociais.
3.2. Animación Sociocultural e desenvolvemento comunitario.
3.3. Educación social e institución escolar.

4. OS PROCESOS METODOLÓXICOS NA INTERVENCIÓN PEDAGÓXICO-SOCIAL
4.1. Paradigmas psicopedagóxicos na acción socioeducativa.
4.2. Pedagoxía socioafectiva: as emocións en xogo
4.3. Pedagoxía da relación: relación educativa e acompañamento.
4.4. Pedagoxía comunitaria: redes e participación social.
4.5. Traballo en grupo en equipas interdisciplinares.