Resultados de aprendizaxe Competencias / Resultados do título
Capacidade para comunicar o coñecemento adquirido a unha audiencia B7
B10
B11
B14
B17
Coñecer e integrar os fundamentos metodolóxicos para a investigación en Logopedia. A1
A4
Coñecer e integrar os fundamentos biolóxicos da Logopedia: a Anatomía e Fisioloxía A4
A5
A6
A8
A9
A11
A14
A16
A19
A21
A24
A25
A28
A32
B7
B8
B10
B11
B12
B17
B18
B19
B24
C3
C6
C7
C8
Coñecer a clasificación, a terminoloxía e a descrición dos trastornos da comunicación, a linguaxe, a fala, a voz e a audición e as funcións orais non verbais A1
A2
A4
A5
A7
Redactar un informe de avaliación logopédica. A1
A4
A5
A6
A8
A9
A11
A14
A16
A19
A21
A24
A25
A28
A32
B7
B8
B10
B11
B12
B17
B18
B19
B24
C3
C6
C7
C8
Capacidade para indagar e producir coñecemento nun determinado campo. A1
A4
A5
A6
A8
A9
A11
A14
A16
A19
A21
A24
A25
A28
A32
B7
B8
B10
B11
B12
B17
B18
B19
B24
C3
C6
C7
C8
Capacidade para comunicar o coñecemento adquirido a unha audiencia B7
B10
B11
B14
B17
Capacidade para indagar e producir coñecemento nun determinado campo. B1
B2
B7
B9
B10
Capacidade para comunicar o coñecemento adquirido a unha audiencia B11
B14
B17
B18
C1
C2
C3
Coñecer e integrar os fundamentos metodolóxicos para a investigación en Logopedia. A2
A4
A5
A6
A8
A9
Coñecer e integrar os fundamentos biolóxicos da Logopedia: a Anatomía e Fisioloxía A1
A3
A4
A5
Coñecer as funcións da Intervención logopédica: prevención, educación, reeducación, rehabilitación e tratamento. A13
A14
A15
A17
A18
A20
A22
A23
Redactar un informe de avaliación logopédica. A11
A21
A22
Conocer las características diferenciales de la intervención logopédica en los ámbitos familiar, escolar, clínico-sanitario y asistencial. . A10
A17
A29
A30
Coñecer a clasificación, a terminoloxía e a descrición dos trastornos da comunicación, a linguaxe, a fala, a voz e a audición e as funcións orais non verbais A5
A6
A7
A10
Saber deseñar e elaborar informes logopédicos. A20
A21
A22
B7
C1
C2
C3
C4
C5
Coñecer as funcións da Intervención logopédica: prevención, educación, reeducación, rehabilitación e tratamento. A4
A5
A6
A7
A8
A10
A13
A16
A17
Adquirir un coñecemento práctico en intervención logopédica (formación práctica en ámbitos escolares, clínico-sanitarios e asistenciais). Utilizar tecnoloxías da información e da comunicación. A7
A8
A13
A16
A17
B1
B2
B10
B17
B18
B19
C4
C5
C8
Conocer las características diferenciales de la intervención logopédica en los ámbitos familiar, escolar, clínico-sanitario y asistencial. . A24
A25
A28
A29
A30
Acceso, selección e xestión das fontes de información relevantes para a práctica profesional. A32
B13
C3
C4
Saber deseñar e elaborar informes logopédicos. A21
A22
B7
B12
Capacidade de análise e síntese. B7
Adquirir un coñecemento práctico en intervención logopédica (formación práctica en ámbitos escolares, clínico-sanitarios e asistenciais). Utilizar tecnoloxías da información e da comunicación. A28
A29
A30
A31
Capacidade de observar e de escoitar de forma activa. B8
B12
B19
C2
Acceso, selección e xestión das fontes de información relevantes para a práctica profesional. A32
B1
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. B19
C4
C7
Capacidade de análise e síntese. B4
B6
B7
B8
Capacidade para motivarse e procurar a calidade na actuación profesional. B10
B11
Capacidade de observar e de escoitar de forma activa. B8
B14
Comunicarse de maneira efectiva nun contorno de traballo. B11
B12
B17
B23
B24
C1
C2
C4
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. B11
B17
B18
C4
C6
C7
Saber expresarse en público. B17
B19
C1
C2
C4
C5
C8
Capacidade para motivarse e procurar a calidade na actuación profesional. B10
B11
Ser creativo no exercicio da profesión B18
B20
B23
B24
Comunicarse de maneira efectiva nun contorno de traballo. B12
B17
B19
B23
B24
Ter compromiso ético.. B19
Saber expresarse en público. B17
C1
C2
Traballar en equipo e, de ser o caso, de forma interdisciplinar B23
B24
C1
C2
Ser creativo no exercicio da profesión B18
B21
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. A32
B13
C3
Ter compromiso ético.. B19
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse C5
C6
C7
Traballar en equipo e, de ser o caso, de forma interdisciplinar B23
B24
C1
C2
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. C6
C7
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. B13
C3
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade C8
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse C6
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. C7
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade C8