Temas Subtemas
Software para programación fácil 1. Características básicas.
2. Scratch, Makey Makey, Microbit e arduino
Gamificación como ferramenta para a intervención 1 Conceptos e características fundamentais da gamificación.
2 Recursos para a boa gamificación.
3 Aplicación da gamificación como elemento de intervención.
Fogar Dixital e dispositivos para o control de contorna. 1 Análise das características das ferramentas do fogar dixital.
Aplicacións móbiles 1. Recursos terapéuticos e para a xestión da saúde.
2. Revisión e análise das principais APP para a intervención e xestión de saúde.
Experiencias de aplicación e investigación en TIC con diferentes poboacións 1. Envellecemento activo e participativo.
2. Infancia, adolescencia, ocupacións e solucións tecnolóxicas.
3 Desenvolvemento de productos de apoio para persoas con diversidade funcional a través da tecnoloxía de impresión 3D
Intelixencia artificial na investigación en ciencias da saúde 1. Fundamentos da intelixencia artificial. O dato en saúde
2. Aplicación de ferramentas de IA para mellorar a investigación en saude
3. Casos prácticos de alicacion
Prácticas a través das TIC 1. Desenvolvemento de aplicacións a través de software para programación fácil ( Scratch e Makey Makey).
2. Uso da gamificación online e elaboración de propostas con Mentimeter e Kahoot
3. Xestión do fogar dixital a través da ferramenta GoogleHome e vinculación de dispositivos.
4. Programación básica de APP para móbiles.
5. Produtos de apoio e recursos tecnolóxicos con materiais de baixo custo e impresoras 3D.
6. Emprego de intelixencia artificial xerativa para facilitar análise de datos de saúde