Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Estancias Prácticas I | Código | 653G01110 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 4.5 | ||||||||||
|
Bibliografía básica |
American Occupational Therapy Association (AOTA) (1993). Core values and attitudes of occupational therapy practice. The American Journal of Occupational Therapy, Vol. 47 (12) American Occupational Therapy Association (AOTA) (2015). Occupational therapy code of ethics. The American Journal of Occupational Therapy, Vol. 69 (Supl. 3) Consejo General de Colegios de Terapeutas Ocupacionales (CGCTO) (2020). Código deontológico de terapia ocupacional. Council of Occupational Therapists for the European Countries (COTEC) (2009). Code of ethics. Donna M. Costa, Susan K. Meyers (2007). Clinical supervision in occupational therapy: A guide for fieldwork and practice. Bethesda: AOTA Press Edward A.S. Duncan (2022). Skills for practice in occupational therapy, 2ª ed. Edinburgh: Churchill Livingstone/Elsevier European Network of Occupational Therapy in Higher Education (ENOTHE) (2004). Approaches to teaching and learning "practical" occupational therapy skills: Sharing best practice. Amsterdam: ENOTHE Jane Clifford O'Brien (2018). Introduction to occupational therapy, 5ª ed. St. Louis Missouri: Elsevier Judith Palladino, Ruth N. Jeffries (2000). The occupational therapy fieldwork: Manual for assessing professional skills. Philadelphia: F.A. Davis Company Suzanne M. Peloquin (2007). A reconsideration of occupational therapy's core values. The American Journal of Occupational Therapy, Vol. 61 (4) World Federation of Occupational Therapists (WFOT) (2016). Code of ethics: Ethical core of occupational therapy. |
|
|
Bibliografía complementaria |
Barbara A. Boyt Schell, Glen Gillen, Marjorie E. Scaffa (2015). Willard & Spackman: Terapia ocupacional, 12ª ed. Buenos Aires, Madrid: Médica Panamericana Begoña Polonio López (2001). Conceptos fundamentales de terapia ocupacional. Madrid: Médica Panamericana Dulce Romero Ayuso, Pedro Moruno Miralles (2003). Terapia ocupacional: Teoría y técnicas. Barcelona: Masson Edward A.S. Duncan (2022). Fundamentos para la práctica en terapia ocupacional, 6ª ed. Barcelona: Elsevier Ernesto López Méndez, Pilar Llorente Domingo, Miguel Costa Cabanillas (2023). Manual ilustrado de habilidades de comunicación. Madrid: Pirámide Gary Kielhofner (2006). Fundamentos conceptuales de la terapia ocupacional, 3ª ed. Buenos Aires: Médica Panamericana Helen L. Hopkins, Helen D. Smith (2006). Terapia ocupacional, 9ª ed. Buenos Aires, Madrid: Médica Panamericana Janet Nagayda, Sarah Schindehette, Jaclyn Richardson (2005). The professional portfolio in occupational therapy. Thorofare: Slack Jerónimo González Bernal (2020). Fundamentos de la terapia ocupacional. Burgos: Universidad de Burgos Mary Ann McColl, Mary C. Low, Debra Stewart (2015). Theoretical basis of occupational therapy, 3ª ed. Thorofare: Slack Rosemary Hagedorn (1997). Foundations for practice in occupational therapy, 2ª ed. Edinburgh: Churchill Livingstone |
Para a elaboración do Portafolios do alumnado, recoméndase o emprego e aplicación dalgún dos seguintes modelos, que poden axudar a guiar e estruturar a reflexión sobre a experiencia nas prácticas e o proceso de aprendizaxe experimentado a nivel individual: Ciclo reflexivo de Gibbs
Modelo 'Que? E entón que? E agora que?'
Ciclo reflexivo integrado
As catro F da revisión activa
Marco de reflexión CARL
Marco de reflexión das cinco R
|