Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Estudo de casos A2 A1 A3 A4 A6 A7 A9 A17 B12 B9 B8 B5 B4 B3 B2 B13 B29 B31 B37 C4 C6 Nesta metodoloxía valorarase tanto o proceso de traballo coma o resultado e a súa presentación (oral e/ou escrita). Por tanto, terase en conta a evolución do alumnado durante o traballo, a xestión da información e interrogantes xurdidos, o traballo en grupo (nos casos que corresponda) así coma a integración das competencias da materia e a reflexión sobre todo o proceso de traballo 45
Seminario A1 B5 B4 B3 B2 B8 B9 B12 B13 B29 B31 C4 C6 Consiste nunha síntese dos principais contidos traballados. É un recurso óptimo para facilitar a comprensión do texto e a concentración persoal sobre o material obxecto de estudo. É tamén unha axuda importante para o repaso e a preparación de exames. 15
Aprendizaxe servizo A6 A9 A17 B8 B5 B4 B3 B2 B9 B12 B13 B29 B31 C4 C6 A avaliación desta metodoloxía contemplará tamén o traballo realizado polo estudante nas actividades de Aprendizaxe - Servizo nos centros con usuarios 40
 
Observacións avaliación

Los aspectos y criterios que se tendrán en consideración al evaluar las actividades que se harán entorno a dicha metodología son la asistencia, participación y compromiso individual y grupal, coherencia de los contenidos abordados, conocimientos demostrados en los exámenes teóricos y prácticos y competencias referidas para esta asignatura. El sistema de calificaciones se expresará mediante calificación numérica de acuerdo con lo establecido en el art. 5 del Real Decreto 1125/2003 de 5 de septiembre (BOE 18 de septiembre), por el que se establece el sistema europeo de créditos y el sistema de calificaciones en las titulaciones universitarias de carácter oficial y validez en todo el territorio nacional. Sistema de calificaciones: 0-4.9=Suspenso 5-6.9=Aprobado 7-8.9=Notable 9-10=Sobresaliente 9-10 Matrícula de Honor (Graciable)

 

Se informa al alumno que los


Bloques Temáticos I y II
  la puntuación es sobre 5 puntos, de la siguiente manera:

Estudios de Casos:  1 puntos

Aprendizaje servicio. 4 puntos. en caso de que no se pueda utilizar esta metodología por situación del centro y/o usuariosmará la puntuación a estudios de casos

Para aprobar esta parte de la asignatura debe obtener como mínimo 2.5 puntos

 



En Los Bloques temáticos III y IV
la puntuación es sobre 5 puntos, de la siguiente manera:

Estudos de Casos: 3.5 punto

Seminario: 1.5 puntos

Para aprobar esta parte de la asignatura debe obtener como mínimo 2.5 puntos

Sobre a realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación: 

A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a perda do dereito á oportunidade na que se cometa a falta e respecto da materia na que se tivese cometido. Nas actas figurará un non presentado nesta oportunidade. 

 Sobre a detección de plaxio: 

Cualificación de suspenso na convocatoria en que se cometa a falta e respecto da materia en que se cometese: o/a estudante será cualificado/a con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario. 

- Dita actitude comunicarse á Comisión Académica. 

- No caso de que se reitere a irregularidade nunha 2ª avaliación, a Comisión poderá solicitar ao Reitor a expulsión temporal ou perpetua do alumno.