Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2024/25
Asignatura (*) Marketing Cultural e da Información Código 710521013
Titulación
Mestrado Universitario en Estudos Avanzados en Museos, Arquivos e Bibliotecas
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Optativa 3
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Humanidades
Coordinación
Pena Álvarez, María
Correo electrónico
m.pena1@udc.es
Profesorado
Pena Álvarez, María
Correo electrónico
m.pena1@udc.es
Web http://pdi.udc.es/gl/File/Pdi/PB79E /
Descrición xeral A materia ten como fin acercar ao estudiante á filosofía e as técnicas do marketing e a súa aplicación ao ámbito da xestión de entidades e empresas culturais, museos, fundacións, bibliotecas, arquivos, editoriais. Destácase o márketing como un sistema que permitirá articular estratexias de creación de produtos e servizos culturais en función das necesidades da sociedade.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías