Vista para imprimir Exportar a pdf
Identifying Data 2024/25
Subject (*) Information and Cultural Marketing Code 710521013
Study programme
Mestrado Universitario en Estudos Avanzados en Museos, Arquivos e Bibliotecas
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 2nd four-month period
First Optional 3
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Humanidades
Coordinador
Pena Álvarez, María
E-mail
m.pena1@udc.es
Lecturers
Pena Álvarez, María
E-mail
m.pena1@udc.es
Web http://pdi.udc.es/gl/File/Pdi/PB79E /
General description A materia ten como fin acercar ao estudiante á filosofía e as técnicas do marketing e a súa aplicación ao ámbito da xestión de entidades e empresas culturais, museos, fundacións, bibliotecas, arquivos, editoriais. Destácase o márketing como un sistema que permitirá articular estratexias de creación de produtos e servizos culturais en función das necesidades da sociedade.
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.