Temas Subtemas
MODULO I. INTRODUCCIÓN Tema 1. Introducción: Principios e Práctica da economía
Tema 2. Demanda, Oferta, e Equilibrio
MÓDULO II. FUNDAMENTOS DE MICROECONOMÍA Tema 3. Consumidores e incentivos
Tema 4. Vendedores e incentivos
Tema 5. Competencia perfecta e man invisíbel: Comercio e benestar
Tema 6. Externalidades e bens públicos
Tema 7. Mercados para Factores de Produción. O mercado laboral
MÓDULO III. PODER DE MERCADO Tema 8. Monopolio. Poder de mercado e discriminación de prezos
Tema 9. Teoría de xogos e xogos estratéxicos
Tema 10. Oligopolio e competencia monopolística
MÓDULO IV. INTRODUCCIÓN Á MACROECONOMÍA Tema 11. Los agredados macroeconómnicos
Tema 12. Políticas fiscais e monetarias, economía aberta e comercio Internacional
MÓDULO V. A INDUSTRIA DA MODA Diversas lecturas avaliables sobre a industria da moda seleccionadas debidamente polo corpo docente correspondentes a cada bloque da materia.