Resultados de aprendizaxe Competencias / Resultados do título
Coñecer os conceptos teóricos e prácticos necesarios para facer fronte ás decisións asociadas ao establecemento da estratexia de innovación dunha empresa de moda a partires da comprensión do funcionamento do proceso innovador e dos elementos que compoñen os sistemas de I+D+i. A1
A5
A6
A9
A13
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
C2
C3
C5
C7
C8
C9
Deseñar novas propostas e proxectos de innovación a través do coñecemento de metodoloxías adecuadas, que abranguen dende a definición de ideas innovadoras e a análise do estado da arte, até a planificación, a vixilancia, o aseguramento e a explotación da innovación. A1
A5
A6
A13
B1
B2
B3
B4
B5
B6
C2
C3
C5
C7
C8
C9
Presentar e defender correctamente tanto a un público especializado coma non especializado unha proposta de proxecto de innovación determinando os aspectos máis importantes relativos ao contexto, tales como os coñecementos da audiencia, os obxectivos da presentación, o tempo e o idioma. A5
A13
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B8
B9
C2
C3
C5
C7
C8
C9
Coñecer, analizar e seleccionar as fontes de información máis relevantes dentro da revisión do estado da arte necesaria para a redacción dunha proposta de innovación A5
A6
A13
B2
B3
B7
B9
C2
C3
C8
Coñecer, comprender e aplicar a metodoloxía básica de creación dunha planificación preliminar para unha proposta de innovación. A5
A6
B1
B2
B3
B5
B6
B7
B9
C2
C3
C7
C9
Coñecer as principais e máis actuais innovacións en produto e proceso existentes no mundo da moda. A5
A13
B1
B3
B5
B7
B9
C2
C8