Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente
Deseño e Desenvolvemento do Produto/731550001
Tecnoloxías de Fabricación/731550002

Materias que continúan o temario
Aplicacións en Automoción/731550007
Aplicacións en Enxeñaría Biomédica/731550008
Taller/731550006

Observacións

Recomendacións Sostenibilidade Medio Ambiente 

Intentarase transmitir aos/ás estudantes a importancia dos principios éticos relacionados cos valores da sostenibilidade para que estos os apliquen non so na aula, senón nos comportamentos persoais e profesionais. 

Para axudar a acadar un entorno inmediato sostible e cumprir co obxectivo da acción número 5: "Docencia e investigación saudable e sustentable ambiental e social" do "Plan de Acción Green Campus Ferrol", a entrega dos traballos documentais que se realicen en esta materia: 

  • Solicitaránse en formato virtual e/ou en soporte informático 
  • Realizarase a traverso de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos 
  • En caso de ser necesario realizalos en papel: 
    • Non se emplearán plásticos.
    • Realizaranse impresións a dobre cara. 
    • Emplearase se papel reciclado. 
    • Evitarase a impresión de borradores.

Debe facerse un uso sostible dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural.

Recomendacións sobre Igualdade de Xénero e respeto á diversidade 

  • Segundo se recolle nas distintas normativas de aplicación para a docencia universitaria deberase incorporar a perspectiva de xénero nesta materia (usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores/as de ambos os sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas...). 
  • Traballaráse para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas, e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade. 
  • Detectaránse situacións de discriminación por razón de xénero e proporanse accións e medidas para corrixilas. 
  • Facilitarase a plena integración do alumnado que por razón físicas, sensoriais, psíquicas ou socioculturais, experimenten dificultades a un acceso axeitado, igualitario e proveitoso á vida universitaria.