Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Enxeñaría xenética e transxénese | Código | 610475101 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 4.5 | ||||||||||
|
Código | Competencias / Resultados do título |
A1 | Saber buscar e analizar a biodiversidade de microorganismos, plantas e animais así como seleccionar os de maior interese biotecnolóxico (aplicado). |
A2 | Ter unha visión integrada do metabolismo e do control da expresión xénica para poder abordar a súa manipulación. |
A3 | Coñecer as aplicacións biotecnolóxicas dos microorganismos, plantas e animais e saber manipulalos de cara á súa aplicación biotecnolóxica. |
A4 | Coñecer e saber usar as técnicas de cultivo e a enxeñaría celular. |
A5 | Coñecer os principios da xenómica e a proteómica. |
B1 | Capacidade de análise e síntese (localización de problemas e identificación das causas e a súa tipoloxía). |
B2 | Capacidade de organización e planificación de todos os recursos (humanos, materiais, información e infraestruturas). |
B3 | Capacidade de xestión da información (con apoio de tecnoloxías da información e as comunicacións). |
B4 | Capacidade de planificación e elaboración de estudos técnicos en biotecnoloxía microbiana, vexetal e animal. |
B5 | Capacidade de identificar problemas, buscar solucións e aplicalas nun contexto biotecnolóxico profesional ou de investigación. |
B10 | Capacidade de Traballo nun contexto de sostibilidade, caracterizado por: sensibilidade polo medio ambiente e polos diferentes organismos que o integran así como concienciación polo desenvolvemento sostible. |
B11 | Racionamento crítico e respecto profundo pola ética e a integridade intelectual. |
B13 | Aprendizaxe autónoma. |
B15 | Sensibilización cara á calidade, o respecto medioambiental e o consumo responsable de recursos e a recuperación de residuos. |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía respectuosa coa cultura democrática, os dereitos humanos e a perspectiva de xénero. |
C7 | Desenvolver a capacidade de traballar en equipos interdisciplinares ou transdisciplinares, para ofrecer propostas que contribúan a un desenvolvemento sostible ambiental, económico, político e social. |