|
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
| A1 |
Utilizar a terminoloxía química, nomenclatura, convenios e unidades. |
| A3 |
Coñecer as características dos diferentes estados da materia e as teorías empregadas para describilos. |
| A4 |
Coñecer os tipos principais de reacción química e as súas principais características asociadas. |
| A6 |
Coñecer os elementos químicos e os seus compostos, as súas formas de obtención, estrutura, propiedades e reactividade. |
| A9 |
Coñecer os rasgos estruturais dos compostos químicos, incluíndo a estereoquímica, así como as principais técnicas de investigación estrutural. |
| A14 |
Demostrar o coñecemento e comprensión de conceptos, principios e teorías relacionadas coa Química. |
| A15 |
Recoñecer e analizar novos problemas e planear estratexias para solucionalos. |
| A16 |
Adquirir, avaliar e utilizar os datos e información bibliográfica e técnica relacionada coa Química. |
| A17 |
Traballar no laboratorio Químico con seguridade (manexo de materiais e eliminación de residuos). |
| A18 |
Valorar os riscos no uso de sustancias químicas e procedementos de laboratorio. |
| A19 |
Levar a cabo procedementos estándares e manexar a instrumentación científica. |
| A20 |
Interpretar os datos procedentes de observacións e medidas no laboratorio. |
| A21 |
Comprender os aspectos cualitativos e cuantitativos dos problemas químicos. |
| A22 |
Planificar, deseñar e desenvolver proxectos e experimentos. |
| A23 |
Desenvolver unha actitude crítica de perfeccionamento na labor experimental. |
| A24 |
Explicar, de xeito comprensible, fenómenos e procesos relacionados coa Química. |
| A26 |
Levar a cabo procedementos estándares de laboratorios implicados en traballos analíticos e sintéticos, en relación con sistemas orgánicos e inorgánicos. |
| B1 |
Aprender a aprender. |
| B2 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
| B3 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
| B4 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
| B5 |
Traballar de forma colaborativa. |
| B7 |
Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
| C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
| C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
| C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
| C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
| C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |