Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Botánica sistemática: Fanerogamia | Código | 610G02025 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
-Coñecer a organización taxonómica das fanerógamas, que reflicte as relacións evolutivas entre os distintos grupos. | A1 A2 |
B1 B2 B3 B8 B10 |
|
-Desenvolver o hábito e a capacidade para manexar de xeito adecuado e crítico a bibliografía e outras fontes de información. | A22 A27 |
B8 B10 |
|
Comprender os ciclos reprodutivos dos espermatófitos, así como as relacións entre eles e cos ciclos dos seus posibles precursores. | A1 A2 |
B1 B2 B3 B8 |
|
Coñecer os procesos evolutivos que desembocaron na diversidade actual dos espermatófitos. | A1 A2 A7 A19 |
B3 B9 |
|
-Desenvolver capacidades de observación, descrición e identificación de plantas con semente, particularmente en relación con aqueles grupos de maior importancia económica e ecolóxica. | A1 A2 A4 A6 A9 A11 A20 A30 A31 A32 |
B2 B3 B5 |
|
-Aprender os métodos básicos de estudo das especies vexetais e as súas comunidades, tanto no campo como no laboratorio. | A2 A4 A6 A11 A20 A23 A26 |
B2 B3 B5 B8 |
|
-Incentivar nos estudantes a aprendizaxe autónoma arredor dos distintos grupos de plantas con semente, facendo énfase naqueles grupos ecoloxica e economicamente importantes no NW da Península Ibérica. | A29 A31 A32 |
B1 B2 B3 B8 |