Actividades iniciais |
Consiste nunha sesión de presentación da materia onde se expón e explica os distintos apartados contidos na guía docente (competencias, programa-contidos, planificación, metodoloxía, avaliación, recursos bibliográficos, etc.) e onde os alumnos poderán expor calquera dúbida ou cuestión relativa aos mesmos.
Tanto a guía docente da materia como os calendarios e horarios do curso poderanse consultar na plataforma Campus Virtual da UDC e na web da Facultade de Ciencias da UDC. |
Sesión maxistral |
Sesións presenciais de 50 minutos de duración sobre os contidos básicos correspondentes ao programa. O profesor explicará os fundamentos teóricos da materia mediante debuxos, esquemas ou presentacións con computador (contidos que se poñerán ao dispor do alumnado a través da plataforma Campus Virtual da UDC). O profesor tamén resolverá as dúbidas e cuestións expostas polo alumnado. Así mesmo, para un total aproveitamento das sesións expositivas, recoméndase que os/as alumnos/as revisen previamente os aspectos fundamentais dos devanditos temas nos textos recomendados e que completen os cuestionarios propostos referidos aos aspectos teóricos da materia. |
Prácticas de laboratorio |
Nas prácticas de laboratorio, ademais de abordar algúns aspectos teóricos relacionados coas metodoloxías experimentais, adquírense habilidades manuais propias de técnicas sinxelas de Bioloxía Celular. O/A alumno/a deberá realizar unha memoria/informe onde se detalle o obxectivo de cada práctica, os resultados obtidos e as respostas a preguntas relacionadas coas prácticas. Ademais, debes describir, debuxar e interpretar as observacións realizadas. A asistencia ás prácticas é condición necesaria para ser avaliado. No caso de concorrer circunstancias que impidan a asistencia, estas deberán ser comunicadas previamente ao profesorado titular e debidamente xustificadas. Durante estas sesións, o profesor expoñerá os obxectivos da práctica e orientará as observacións do alumnado, aclarando as dúbidas que poidan xurdir. |
Proba obxectiva |
Dúas das sesións lectivas en grupos interactivos dedicaranse á realización de probas obxectivas, co fin de coñecer o grao de asimilación dos contidos impartidos. As actividades entregadas resolveranse e corrixiranse nas mesmas sesións de grupo reducido, asumindo o 10% da nota final. |
Aprendizaxe colaborativa |
Ao longo do cuadrimestre, 4 das sesións didácticas interactivas dedicaranse ao traballo en grupo. Durante as mesmas trataranse e trataranse diversos temas relacionados cos contidos da materia, realizando actividades relacionadas con eles para a resolución da cal se utilizará bibliografía específica (impresa ou empregando as TIC). |
Seminario |
Noutras dúas das sesións didácticas interactivas traballarase sobre un tema da orde do día designado previamente polo profesor, e do que cada alumno/a elaborará un resumo/esquema/glosario de termos dos que entregará copia.
(escrito, electrónico...) ao profesor ao comezo da sesión. A sesión consiste en poñer en común, a cargo do profesor, o que os alumnos do grupo extraeron dos seus traballos previos sobre a materia.
Realizaranse 2 sesións ao longo do cuadrimestre, tanto a entrega do resumo/esquema/glosario de termos, como a participación activa do alumnado computa o 10% da nota final da materia, correspondendo un 5% a cada unha das sesións. |