Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Seminario A3 B2 B7 B9 C3 C8 Os seminarios avaliaranse mediante a resolución individual de problemas numéricos na proba obxectiva de resposta multiple. 20
Proba obxectiva A2 A3 O traballo dos alumnos/as será avaliado a través dunha Proba Obxectiva que poderá constar de preguntas de resposta multiple, preguntas curtas e debuxo de diagramas de todolos contidos teóricos da asignatura. 50
Obradoiro A2 Cada bloque temático disporá dun cuestionario de autoavaliación a ser respostado polo alumno/a. 10
Prácticas de laboratorio A6 A8 B3 C4 C9 Avaliación continua das Prácticas de laboratorio que terán que realizar obligatoriamente ao largo do cuatrimestre e avaliación de cuestions relacionadas coas practicas plantexadas que terán que resolver ao final da realización das prácticas. 20
 
Observacións avaliación

Para superar a asignatura na primeira oportunidade, plantexanse tres requisitos básicos: 

-asistencia obligatoria ás prácticas de laboratorio e seminarios para a resolución numérica de problemas, 

-realización de todas as actividades avaliables (obradoiros) e 

-acadar unha cualificación final mínima de 4 puntos en cada unha delas. 

De non acadarse dita puntuación mínima nalgunha delas, no caso de que a media sexa superior ou  igual a 5 (sobre 10) a materia figurará como suspensa (4.5). Calificaranse como Non Presentado os alumnos/as que non realicen as prácticas de laboratorio e tampouco realicen a proba obxectiva. As cualificacións das prácticas de laboratorio e obradoiros manteranse na segunda oportunidade de xullo. Mentres que a cualificación da proba obxectiva de xullo substituirá á obtida na proba obxectiva de enero. Os alumnos/as avaliados na segunda oportunidad só poderán optar á matrícula de honra se o número máximo déstas para o correspondente curso non se cubriu na sua totalidade na primeira oportunidade. 

Todos os aspectos relacionados con "dispensa académica", "dedicación ao estudio", "permanencia" e "fraude académica" rexeranse de acordo coa a normativa vixente la UDC. 

Os alumnos/as que soliciten a convocatoria adiantada de decembro, aplicaranse ás consideracions indicadas na guía docente do curso anterior.

O proceso de ensino-aprendizaxe, incluída a avaliación, refírese a un curso académico completo e, por tanto, volverá comezar cun novo curso académico, incluídas todas as actividades e procedementos de avaliación que se programen para devandito curso.