Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Nanotoxicoloxía | Código | 610G04032 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Cuarto | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Sesión maxistral | A8 A9 A10 B1 B5 B7 B8 B11 C6 | O contido das sesións maxistrais avaliarase mediante a proba mixta. | 0 |
Proba mixta | A8 A9 A10 B1 B5 B7 B8 B11 C6 | A avaliación das competencias adquiridas na materia levará a cabo mediante a realización dun exame ao final da materia, será individual e non poderá realizarse en grupo. O exame constará de preguntas de resposta curta e/ou tipo test sobre conceptos básicos aprendidos durante as clases e cuestións prácticas relacionadas. O alumnado terá que obter polo menos un cinco no exame final para aprobar a materia. | 80 |
Prácticas de laboratorio | A8 A9 B3 B4 B6 B7 B8 C7 C8 | A avaliación do traballo de aprendizaxe individual realizada polo/a alumno/a realizarase mediante o seguimento continuado durante o desenvolvemento das clases prácticas da docencia interactiva. Valorarase a destreza na resolución dos casos e exercicios propostos que o alumnado entregará no portafolio, así como a capacidade de razoamento e de achegar solucións aos problemas expostos. | 0 |
Prácticas a través de TIC | A9 B3 B7 C3 | Do mesmo xeito que coas prácticas de laboratorio, a avaliación do traballo de aprendizaxe individual realizada realizarase mediante o seguimento continuado durante o desenvolvemento das clases prácticas a través de TIC. O alumnado deberá resolver os casos e exercicios propostos durante a clase e entregalos no portafolio xunto cos casos prácticos de laboratorio. O alumnado que non asista ás prácticas a través de TIC deberá realizar igualmente os cuestionarios propostos e achegalos ao portafolio para a súa entrega en forma e prazo. | 0 |
Portafolios do alumno | A9 B1 B3 B4 B5 B7 B8 B11 | O alumnado preparará un portafolio no que detallarán os obxectivos, procedementos e resultados das actividades realizadas. Valorarase o grao de comprensión do tema tratado, a capacidade de análise e síntese, a bibliografía consultada e a claridade da exposición, redacción e ortografía. A entrega deste portafolio será obrigatoria. Con todo, non será indispensable aprobar este traballo para aprobar o conxunto da materia. O alumnado que non asista ás prácticas deberá realizar igualmente o portafolio e entregalo en forma e prazo indicados. | 20 |
Observacións avaliación | |||
Consideraranse PRESENTADOS nas actas da materia todos aqueles alumnos/as que se presenten ao exame final oficial da materia e entregasen o correspondente portafolio das prácticas de laboratorio e prácticas a través de TIC. Realizarase un exame parcial teórico escrito e liberatorio da metade da materia (que computa o 50% da cualificación final da proba escrita), así como un exame final para aqueles alumnos/as que non superasen devandito parcial ou que non se presentaron ao mesmo, representando o 100% da cualificación final da proba escrita para este alumnado. O alumnado que sí superase o exame parcial acudirá ao exame final só coa parte restante da materia e computará o 50% da cualificación final da proba escrita. A cualificación obtida no exame parcial non se gardará para a segunda convocatoria na que o alumnado se examinará do contido total da materia. A nota final en actas dos/as estudantes que non alcancen na proba obxectiva do temario teórico a nota mínima para superar a materia, pero cuxa puntuación acumulativa sexa superior a 50, será un 4.9 (SUSPENSO). Na segunda oportunidade tan só deberá presentarse a exame o alumnado que non se presentou na primeira, ou que non superase a nota mínima para aprobar a materia na proba obxectiva de teoría. A metodoloxía de avaliación será a mesma da primeira oportunidade. Gardarase a calificación do portafolio da primeira convocatoria. A convocatoria extraordinaria de decembre constará dunha única proba mixta que computará o 100% da materia e incluirá o contido teórico e práctico da mesma. Durante a realización da proba práctica, en calquera de ambas oportunidades, agás que se indiqueo contrario, está prohibido o uso de cualquera dispositivo con acceso a Internet. Se durante a realización da proba práctica, hai indicios do uso nonautorizado deses dispositivos, @ estudante será expulsado da aula, eprocederase segundo a Ley 3/2022, de 24 de febrero, de convivenciauniversitaria e o regulamento disciplinar do estudantado da UDC. A realización fraudulenta das probas e/ou actividades implicará directamente a cualificación de suspenso ("0") na materia na convocatoria correspondente, invalidando calquera cualificación obtida en tódalas actividades de cara á seguinte oportunidade, de existir, dentro do mesmo curso académico. Considérase fraudulenta a realización das actividades, propostas a ser completadas presencialmente na aula, que se fagan dende fora da aula, prodedendo segundo aLey 3/2022, de 24 de febrero, de convivencia universitaria e o regulamento disciplinar do estudantado da UDC. Na realización de traballos, o plaxio e a utilización de material non orixinal, incluído aquel obtido a través de internet, sen indicación expresa da súa orixe, será considerada causa de cualificación de suspenso (nota numérica 0) na actividade. Todo iso sen prexuízo das responsabilidades disciplinarias ás que puidese haber lugar tras o correspondente procedemento. No caso de situacións excepcionais debidamente xustificadas poderán adoptarse medidas adicionais para que o/a estudante poida superar a materia, tales como flexibilidade na data de entrega do portafolio ou modificación da data da proba de avaliación dos resultados da aprendizaxe. O alumnado con dedicación a tempo parcial oficialmente recoñecida, poderán realizar as actividades propostas nos seminarios vía on-line e, mediante as titorías (presenciais ou on-line), solucionar as cuestións que poidan xurdir. Todos os aspectos relacionados con “dispensa académica”, “dedicación En caso de existir discrepancias entre as guías docentes en distintos idiomas, prevalecerá a versión en español. |