|
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
| A2 |
Coñecer os aspectos históricos e institucionais do desenvolvemento bancario, especialmente o papel da banca universal, a diversificación, o cambio tecnolóxico e a informatización na era da globalización |
| A29 |
Coñecer os conceptos fundamentais do Dereito da intermediación financeira |
| A30 |
Coñecer a normativa básica do Dereito da intermediación financeira |
| A31 |
Ser consciente da importancia do respeto ao ordenamento xurídico na actuación nos mercados financeiros |
| A32 |
Resolver problemas xurídicos relacionados cos mercados financeiros individualmente e en grupo |
| A33 |
Comprender a importancia do Dereito como medio de resolución pacífica das controversias e de resolución de conflitos de interese |
| B1 |
Habilidades lingüísticas básicas. |
| B2 |
Planificación para a resolución de problemas. |
| B5 |
Habilidades de presentación oral e escrita. |
| B6 |
Pensamento crítico e avaliación das accións propias e alleas. |
| B7 |
Habilidade para traballar de forma autónoma e tomar decisións. |
| B13 |
Capacidade para adaptarse a novas situacións, flexibilidade. |
| B15 |
Explotación da información dispoñible para a planificación e a toma de decisións |
| B18 |
Adquisición da capacidade necesaria para analizar a situación financeira da empresa nun momento determinado, establecemento das correccións adecuadas e planificación do seu futuro |
| B20 |
Estudo da solvencia das empresas e das entidades financeiras |
| B21 |
Coñecemento da normativa contable relevante para entidades e instrumentos financeiros |
| B23 |
Coñecemento dos principais aspectos que abarca a actividade bancaria |
| B24 |
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a menudo nun contexto de investigación |
| B25 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
| B26 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
| B27 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades |
| B28 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo. |
| C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía respectuosa coa cultura democrática, os dereitos humanos e a perspectiva de xénero |
| C6 |
Adquirir habilidades para a vida e hábitos, rutinas e estilos de vida saudables |