Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Sistemas de información. Xestión das TIC | Código | 611507011 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Estudo de casos | A1 A2 A7 A9 A10 A11 A21 A22 B2 B3 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B14 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C10 C11 | Os casos consistirán na preparación, exposición e discusión en grupo de actividades relacionadas cos contidos específicos da materia a proposta do profesorado. | 20 |
Solución de problemas | A7 A11 A21 A22 B1 B2 B3 B6 B7 C2 C3 C11 | Os problemas consistirán en exercicios individuais e/ou en grupo utilizando follas de cálculo que conteñan datos relacionados coa xestión empresarial e a toma de decisións. Valorarase i) o grao de participación; ii) creatividade e nivel de asertividade; iii) a capacidade para diagnosticar as situacións suscitadas e facer valiosas achegas; iv) a calidade das solucións propostas; v) o contido da memoria ou memoria presentada; e vi) a capacidade de apoiar as conclusións con argumentos baseados na lóxica financeira, organizativa e competitiva da empresa. No caso de tarefas grupais, a cualificación poderá individualizarse segundo estes criterios. |
40 |
Traballos tutelados | A2 A9 B10 B11 B12 C2 C4 C6 C9 C10 C11 | Traballo en grupo autónomo no que cada grupo escollerá unha base de datos que deberá conter variables cualitativas e/ou cuantitativas e elaborará un informe en Word que incluirá os seguintes apartados: - Características do sistema de información elixido - Estrutura do sistema de información - Fontes de información e tipo de datos empregados - Análise e Visualización de datos mediante follas de cálculo, calquera ferramenta estatística ou “Business Intelligence” O informe explicará os pasos seguidos para realizar a análise correspondente e irá acompañado dos ficheiros de traballo empregados. - Toma de decisións e conclusións Adicionalmente, cada grupo fará unha exposición e presentará a análise e os resultados obtidos no Proxecto de Equipo, incluíndo unha reflexión sobre as dificultades atopadas (por exemplo: datos inexactos, información dispoñible, finalidade da análise, habilidades analíticas) e as leccións aprendidas. A presentación do traballo realizarase e terá unha duración máxima de 10 minutos. Despois da exposición, cada equipo terá que responder ás preguntas ou aclaracións que lle formulen os seus compañeiros ou a profesora. Todos os membros do equipo deberán participar na exposición oral |
40 |
Observacións avaliación | |||
NORMATIVA DE AVALIACIÓN: Todos os aspectos relacionados con "dispensa académica", "dedicación ao estudo", "permanencia" e "fraude académica" rexeranse de acordo coa normativa académica vixente da UDC OPORTUNIDADES DE AVALIACIÓN: 1. Primeira oportunidade: Aplicaranse os criterios de avaliación anteriormente sinalados neste apartado. 2. Segunda oportunidade: Os criterios de avaliación son os mesmos que na primeira oportunidade. 3. Oportunidade adiantada: Avaliarase mediante unha proba mixta que suporá o 100% da nota final. OUTRAS OBSERVACIÓNS DA AVALIACIÓN: 1. Con carácter xeral, sen perxuízo do sinalado para o alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica da exención de asistencia, é necesaria a asistencia a clase para optar á parte da nota correspondente á avaliación continua, tanto de primeira como de segunda oportunidade. Rematado o período de avaliación correspondente á primeira oportunidade, ao alumnado que aínda teña que superar a materia poderáselle propoñer actividades que lle permitan recuperar a parte da cualificación correspondente á avaliación continua para a segunda oportunidade, o que deberá solicitar ao profesorado da materia cunha antelación mínima de dez días á data do exame de segunda oportunidade. 2. Naquelas tarefas que requiran traballar en equipo, o traballo do grupo debe ser realizado de forma equitativa por todos os seus membros, evitando a descompensación nas achegas individuais ao grupo. No caso de que algún membro non realice a súa correspondente contribución ao equipo, non poderá superar a materia en primeira oportunidade. En segunda oportunidade terá que elaborar pola súa conta toda a tarefa asignada ao equipo, expoñéndoa en caso necesario |