Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Socioloxía | Código | 611G01003 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Proba obxectiva | A11 B1 B4 B5 | Exame con preguntas de desenvolvemento sobre os contidos teóricos da materia. |
40 |
Traballos tutelados | A13 B2 B1 B3 B4 B6 B7 B8 B9 C1 C6 C8 | Realización de traballos individuais e colectivos nos que se aplicarán os coñecementos adquiridos na materia. | 60 |
Observacións avaliación | |||
A) NORMATIVA DE AVALIACIÓN: 1. Condicións de avaliación: está prohibido acceder á sala de exames con calquera dispositivo que permita a comunicación co exterior e/ou o almacenamento de información. 2. Identificación do alumno: o alumno deberá acreditar a súa personalidade segundo a normativa vixente. B) TIPOS DE CALIFICACIÓN: 1. Calificación de non presentado: corresponde ao alumno cando só participa en actividades de avaliación que teñan unha ponderación inferior ao 20% sobre a calificación final, independentemente da calificación acadada. 2. Estudantes con recoñecemento de dedicación parcial e exención de asistencia: O estudante deberá comunicar esta circunstancia aos profesores da materia ao comezo do curso e, excepto para as datas aprobadas en Xunta de Facultade para a proba obxectiva final, para as restantes probas acordarase un calendario específico de datas compatible coa súa dedicación. C) OPORTUNIDADES DE AVALIACIÓN: 1. Primeira oportunidade: na convocatoria oficial correspondente á 1ª oportunidade avaliarase aos alumnos matriculados en función dos seguintes criterios: 1) realización, entrega e exposición oral dos traballos e actividades prácticas (60% da calificación); e b) proba obxetiva con preguntas de desenvolvemento sobre o contido teórico da materia (40% da calificación). Os estudantes teñen que alcanzar o aprobado tanto na parte práctica como na parte teórica da materia para facer a media entre ambas. 2. Segunda oportunidade: na convocatoria oficial correspondente á 2ª oportunidade, os estudantes serán avaliados mediante unha proba obxetiva con preguntas de desenvolvemento relacionadas coa parte teórica da materia. Neste caso, a nota do exame representará o 100% da calificación final. 3. Convocatoria anticipada: no caso de que un alumno solicite a convocatoria anticipada, avaliarase mediante unha proba obxetiva con preguntas de desenvolvemento relacionadas coa parte teórica da materia. A ponderación desta proba nesta convocatoria será do 100%. D) OUTRAS OBSERVACIÓNS DE AVALIACIÓN: Implicacións do plaxio: Cualificación de suspenso na convocatoria en que se cometa a falta e respecto da materia en que se cometese: o/a estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto si a comisión da falta prodúcese na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario. Directrices de xénero: - Segundo recóllese nas distintas normativas de aplicación para a docencia universitaria incorporase a perspectiva de xénero nesta materia (usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores/as de ambos os sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas...) - Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade. - Deberanse detectar situacións de discriminación por razón de xénero e proporanse accións e medidas para corrixilas. |