Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Dirección Estratéxica e Política Empresarial II | Código | 611G02033 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Cuarto | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
A dirección estratéxica para ser eficaz esixe entender os factores últimos responsables do comportamento da empresa e identificar os cambios (internos e externos á empresa) que poidan afectar a devandito comportamento. En concreto, a utilización da dinámica de sistemas proporciona ao alumno tres elementos esenciais para unha dirección estratéxica e un deseño de políticas de empresa eficaces: 1. Un esforzo por comprender a relación entre o comportamento estratéxico da empresa e as políticas de empresa aplicadas. 2. Unha teoría do comportamento estratéxico da empresa, que sostén que o mesmo é causado pola interacción das diferentes políticas de adquisición e asignación de recursos, pola determinación da posición competitiva da empresa derivada de devanditos recursos e pola resposta do mercado e dos competidores ás diferentes posicións competitivas relativas. 3. A utilización dos modelos de simulación como técnica heurística de elaboración e deseño de plans e políticas de empresa. O obxectivo é fixar conceptos fundamentais como son a complexidade, a interdependencia, o comportamento dinámico, a racionalidade da toma de decisións, o concepto de política de empresa, a aprendizaxe organizativa, os diagramas causais, os diagramas de fluxo, as relacións non lineais, os retardos e os bucles de realimentación na análise, formulación e ensaio de políticas de empresa. Para iso é indispensable conseguir que o alumno: a) Integre o coñecemento adquirido en cursos anteriores nun marco conceptual útil a nivel de dirección xeral. b) Desenvolva e fortaleza unha perspectiva de dirección xeral no deseño de políticas de empresa. c) Comprenda, diferencie e analice as interdependencias das diferentes políticas funcionais da empresa e o seu papel fundamental na estratexia empresarial. d) Desenvolva unha conciencia dos efectos dinámicos das accións estratéxicas da empresa e dos seus rivais na estratexia competitiva e na estratexia corporativa da empresa. e) Coñeza as ferramentas de análises de políticas funcionais e as perspectivas teóricas e metodolóxicas dispoñibles. f) Desenvolva hábitos de pensamento analítico ordenado e capacidade de síntese, así como habilidades na presentación de conclusións de forma eficaz e convincente tanto en forma escrita como oral, acerca dos problemas da toma de decisións estratéxicas nunha empresa. g) Inicie a aprendizaxe do traballo en equipo interdisciplinar, aprendendo a dialogar e a tomar decisións. | B1 B3 B5 B7 B8 B10 |
C4 C5 C6 C7 |
|
Experimentar de maneira sistémica os efectos secundarios a longo prazo das decisións, explorar novas estratexias e desenvolver unha profunda comprensión do comportamento de sistemas complexos como a empresa. | A1 A2 A3 A6 A8 A9 A11 |
B2 B6 |
|
Visualizar unha organización empresarial en termos das estruturas e políticas que crean o seu comportamento dinámico e regulan o seu rendemento. Desenvolver unha conciencia dos efectos dinámicos das accións estratéxicas da empresa e dos seus rivais na estratexia competitiva e na estratexia corporativa da empresa. Desenvolver hábitos de pensamento sistémico ordenado e capacidade de síntese, así como habilidades na presentación de conclusións de forma eficaz e convincente tanto en forma escrita como oral, acerca dos problemas da toma de decisións estratéxicas nunha empresa. Iniciar a aprendizaxe do traballo en equipo interfuncional, aprendendo a dialogar e a tomar decisións. | A4 A5 A10 |
B4 |
C1 C8 |