Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Obxectivo xeral: a formación ten por obxecto que o alumno/para adquira as habilidades, actitudes e coñecementos en materia de dereito substantivo e procesual penal, en relación co asesoramento
dos intereses encomendados, a análise e redacción dos documentos xurídicos, dirección de procedementos xudiciais e, en xeral, ao correcto exercicio da profesión neste ámbito.
Os obxectivos deben complementarse cos correspondentes ás áreas de deontología, materias instrumentais e transversais.
1. Xurisdición penal do menor.
Obxectivos: coñecer o ámbito da xurisdición de menores. Coñecer os principios que a informan. Diferenciar as peculiaridades procedementais desde o momento da detención do menor.
Coñecer aos distintos intervenientes no procedemento e especialmente as funcións do équipo técnico. Coñecer as medidas que se poden adoptar na xurisdición.
Habilidades: realización de escritos procesuais na xurisdición de menores. Valorar a conveniencia da mediación para a resolución dos expedientes. Diferenciar as especialidades de defensa
e acusación en materia de menores.
Actitudes: informar con claridade ao menor da tramitación dos expedientes e o resultado posible. Valorar a posibilidade da mediación. Informar o cliente do sistema de execución de medidas.
Informar os pais ou titores legais do alcance da responsabilidade civil en materia de menores.
2. O proceso #ante o tribunal militar.
Obxectivos: coñecer o ámbito da xurisdición penal militar. Coñecer os principios que a informan. Coñecer as especialidades da xurisdición.
Habilidades: realización de escritos procesuais na xurisdición penal militar. Valorar a conveniencia da conformidade. diferenciar as especialidades de defensa e acusación en materia penal
militar.
Actitudes: informar con claridade ao cliente da tramitación e o resultado posible.
3. Procesos relativos a violencia de xénero.
Obxectivos: coñecer as diferenzas entre violencia de xénero e doméstica. Coñecer o tratamento procesual de ambas as formas de violencia. Coñecer as medidas cautelares. Coñecer o sístema e
aplicación da orde de protección. Coñecer a competencia do xulgado de violencia. Coñecer o tratamento asistencial e psicolóxico da muller maltratada. Coñecer a lexislación na materia.
Coñecer os programas de actuación vixentes. Coñecer os mecanismos de control e seguimento da vítima de malos tratos.
Habilidades: preparar o procedemento desde o punto de vista da defensa e da acusación. Prever as posibles medidas cautelares. Asegurarse da competencia do xulgado de violencia.
Elaborar escritos procesuais en solicitude de medidas. Saber interrelacionar esta área do dereito penal con outras: familia, civil, administrativo...
Actitudes: asesorar de forma correcta na materia ás vítimas de violencia. Ser capaz de informar sobre o tratamento asistencial e psicolóxico á vítima. Informar correctamente os
programas de actuación das distintas administracións públicas para as vítimas de violencia.
4. Os delitos máis comúns na práctica xudicial.
Obxectivos: coñecer a lexislación que afecta aos distintos tipos delituosos. Coñecer as probas máis habituais relacionadas cos distintos tipos: testifica, recoñecemento en roda. Valoración de obxectos
sustraidos, proba pericial dactiloscópica, proba de alcoholemia, análise de substancias estupefacientes… Coñecer a xurisprudencia na materia.
Habilidades: actuar con dilixencia na asistencia ao detido @teniendo en cuenta o tipo delituoso imputado. Manexar adecuadamente os distintos medios de proba para os tipos máis frecuentes de delito.
Solicitar correctamente as probas necesarias.
Actitudes: facilitar ao cliente a máxima información sobre o feito imputado e a súa consecuencia xurídica. Valorar a transcendencia do atestado e os medios de investigación nos distintos tipos
delituosos. Examinar a instrución e a legalidade dos medios de proba.
|
|
|
|
- Estudar as formas de criminalidade cuxas modalidades de comisión experimentaron unha importante transformación no ámbito dixital.
-Analizar esta nova modalidade de delincuencia dende una perspectiva criminolóxica, abordando as novas formas de tipificación destes comportamientos delictivos.
-Estudar as novas estratexias no ámbito da ciberseguridade e a ciberdefensa, atendendo ás esixencias que a sociedade dixital impón á xestión destas políticas tanto internacionais como nacionais. |
|
|
|
Coñecemento especializado dun aspecto relacionado cunha das materias do Mestrado. |
|
|
|
- Estudar as formas de criminalidade cuxas modalidades de comisión experimentaron unha importante transformación no ámbito dixital.
-Analizar esta nova modalidade de delincuencia dende una perspectiva criminolóxica, abordando as novas formas de tipificación destes comportamientos delictivos.
-Estudar as novas estratexias no ámbito da ciberseguridade e a ciberdefensa, atendendo ás esixencias que a sociedade dixital impón á xestión destas políticas tanto internacionais como nacionais. |
|
|
|
Coñecemento especializado dun aspecto relacionado cunha das materias do Mestrado. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Coñecer o papel do Dereito Penal e do Dereito Administrativo sancionador como medios formais de control social integrados nun ordenamento xurídico complexo |
|
|
|
Coñecer a norma penal e a administrativa sancionadora na súa estructura interna, a súa interpretación e a súa aplicación tempo-espacial |
|
|
|
Adquisición das técnicas e hábitos necesarios para levar a cabo unha investigación. |
|
|
|
Adquisición das técnicas e hábitos necesarios para levar a cabo unha investigación. |
|
|
|
|
|
|
|
Coñecer a infracción penal nos seus elementos constitutivos, especialmente as súas consecuencias xurídicas |
|
|
|
Capacidade para dialogar con persoas expertas e non expertas na materia obxecto do TFM. |
|
|
|
Capacidade para dialogar con persoas expertas e non expertas na materia obxecto do TFM. |
|
|
|
Analizar uns feitos concretos e argumentar a existencia ou non de responsabilidade penal / administrativa |
|
|
|
Coñecer o procedemento administrativo sancionador |
|
|
|