Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Dereito Público Autonómico | Código | 612G01030 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
1º e 2º Ciclo | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Código | Competencias / Resultados do título |
A1 | Coñecemento das principais institucións xurídicas. |
A3 | Percepción do carácter sistemático do ordenamento xurídico. |
A4 | Percepción do carácter interdisciplinar dos problemas xurídicos. |
A8 | Coñecementos básicos de argumentación xurídica. |
A9 | Capacidade para o manexo de fontes xurídicas (legais, xurisprudenciais e doutrinais). |
A10 | Capacidade de interpretar e analizar críticamente o ordenamento xurídico. |
A11 | Capacidade de comprender e de redactar documentos xurídicos. |
A12 | Manexo da oratoria xurídica. (Capacidade de expresarse apropiadamente en público). |
B1 | Que os estudantes demostrasen posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e adóitase atopar a un nivel que, aínda que se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo |
B2 | Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo |
B4 | Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado |
B10 | Traballar de forma colaborativa. |
B12 | Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo, amosando capacidade de expresión tanto oral como escrita en calquera das linguas oficiais da comunidade autónoma, así como nun idioma estranxeiro. |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 | Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C8 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |