Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Idioma moderno | Código | 612G01042 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
1º e 2º Ciclo | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Prácticas a través de TIC | C3 | Traballos elaborados polos alumnos/as sobre aspectos relevantes da materia. | 20 |
Presentación oral | A12 B12 C2 | Exposición verbal na aula dos traballos elaborados polos alumnos/as. | 10 |
Proba obxectiva | A1 A2 A4 A6 A9 B1 B2 B3 B4 | Preguntas que requiren unha resposta breve. | 20 |
Estudo de casos | A5 A6 A8 A9 A10 B3 B5 | Resolver supostos de construcción de inglés xurídico mediante a correspondencia en español xurídico. | 25 |
Discusión dirixida | A8 A9 A10 A12 B3 | Participación dos alumnos/as nas cuestións académicas suscitadas na aula. | 5 |
Glosario | A9 A10 B3 C3 C4 C7 | Elaborar listados de termos de inglés xurídico derivados de textos de inglés xurisprudencial. | 10 |
Sesión maxistral | A1 A2 A4 | Asistencia dos alumnos/as a exposición oral do profesor sob re os temas da materia. | 10 |
Observacións avaliación | |||
Toda parte avaliada debe acadar 4/10. O alumno/a debe Si suspende unha parte o varias, ésta ou éstas deberán Aqueles alumnos/as oficialmente matriculados a tempo -A materia poderá ser adaptada ao estudantado que precise da adopción de medidas encamiñadas ao apoio á diversidade (física, visual, auditiva, cognitiva, de aprendizaxe ou relacionada coa saúde mental). De ser o caso, deberán contactar cos servizos disponíbeis na UDC/no Centro: nos prazos oficiais estipulados de maneira previa a cada cuatrimestre académico, coa Unidade de Atención á Diversidade (https://www.udc.es/cufie/ADI/apoioalumnado/). -De acordo con as distintas normativas que rexen a docencia universitaria, é necesario incorporar a perspectiva de xénero nesta materia. Isto inclúe, entre outras medidas, o uso dunha linguaxe non sexista, bibliografías inclusivas desde a perspectiva de xénero e fomentar a participación de todo o alumnado en clase, independentemente do seu xénero. -Prestaremos especial atención a identificar e abordar os prexuízos e actitudes sexistas. Traballaremos activamente na modificación desta contorna e na promoción de valores de respecto e igualdade. -Os nosos esforzos centraranse en detectar casos de discriminación de xénero e implementar as accións apropiadas para corrixir os devanditos casos. Importante. Calquera indicio de PLAXIO resultará no suspenso para o alumno nesta
|