Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Arquitecturas e plataformas móbiles | Código | 614502005 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Introdución ás arquitecturas e plataformas móbiles | Hardware: arquitecturas e plataformas. Arquitectura ARM. Software: plataformas e sistemas operativos móbiles. Perspectiva histórica, ecosistema de desenvolvemento, mercado e monetización. |
Experiencia de usuario: Usabilidade e interfaces de usuario | Introdución á usabilidade das aplicacións móbiles e á interación co usuario. Guías de estilo e patróns de deseño de interfaces gráficas de usuario en dispositivos móbiles. Exemplos. |
Arquitectura e deseño de software en dispositivos móbiles. Aplicación a Android | Construíndo a primeira App: entorno e ferramentas de desenvolvemento e depuración. Compoñentes dunha app. Relación entre apps, a máquina virtual e os procesos Linux. Ciclo de vida das Actividades. Paralelización de tarefas Fragments Services Apps, procesos e threads Xeolocalización Almacenamento Elementos multimedia |
Programación dirixida por eventos e xestión da concurrencia | Programación dirixida por eventos. Conceptos avanzados. Aplicación a Android |
Sensorización en plataformas móbiles | Introducción á sensorización en plataformas móbiles. Conceptos básicos de sensores e tipos de sensores. Manexo de sensores en Android. |