Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A4 |
CON_04 Ter coñecementos de computación cuántica, algoritmos, circuítos, a súa programación en diferentes linguaxes e plataformas accesibles. |
A6 |
CON_06 Adquirir coñecementos sobre sistemas físicos capaces de implementar o tratamento da información en graos de liberdade cuánticos. |
A13 |
CON_13 Ter coñecementos sobre as limitacións físicas e técnicas das implantacións de sistemas de tratamento da información cuántica: ruído, decoherencia, etc., así como as estratexias de mitigación ou corrección que se propoñan. |
A15 |
CON_15 Ter coñecementos de aspectos de alto nivel da computación cuántica: aprendizaxe de máquinas cuánticas, simuladores cuánticos, arquitecturas, etc. |
B1 |
HD01 Analiza e desglosa un concepto complexo, examina cada parte e mira como encaixan |
B3 |
HD03 Comparar e contrastar e sinalar semellanzas e diferenzas entre dous ou máis temas ou conceptos |
B6 |
HD11 Elaborar con precisión as preguntas relevantes para un problema concreto |
B8 |
HD13 Improvisar solucións dun xeito innovador para resolver un problema |
B12 |
HD23 Comuníquese utilizando as normas esperadas para o medio elixido. |
B13 |
HD24 Participar activamente na actividade presencial na aula. |
B14 |
HD31 Asignar recursos e responsabilidades para que todos os membros dun equipo poidan traballar de forma óptima |
B16 |
HD33 Establecer obxectivos para que o grupo analice a situación, decida que resultado se desexa e estableza claramente un obxectivo alcanzable. |
C1 |
C1. Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
C2. Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
C3. Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
C4. Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía respectuosa coa cultura democrática, os dereitos humanos e a perspectiva de xénero. |
C7 |
C7. Desenvolver a capacidade de traballar en equipos interdisciplinares ou transdisciplinares, para ofrecer propostas que contribúan a un desenvolvemento sostible ambiental, económico, político e social. |
C8 |
C8. Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |