|
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
| A3 |
CON_03 Coñecer as bases físicas que permiten codificar e procesar a información. Comprensión das novas regras que a Mecánica Cuántica impón para o seu procesamento. |
| A4 |
CON_04 Ter coñecementos de computación cuántica, algoritmos, circuítos, a súa programación en diferentes linguaxes e plataformas accesibles. |
| B1 |
HD01 Analiza e desglosa un concepto complexo, examina cada parte e mira como encaixan |
| B2 |
HD02 Clasifica e identifica tipos ou grupos, mostrando como cada categoría é diferente das outras |
| B3 |
HD03 Comparar e contrastar e sinalar semellanzas e diferenzas entre dous ou máis temas ou conceptos |
| B6 |
HD11 Elaborar con precisión as preguntas relevantes para un problema concreto |
| B8 |
HD13 Improvisar solucións dun xeito innovador para resolver un problema |
| B12 |
HD23 Comuníquese utilizando as normas esperadas para o medio elixido. |
| B13 |
HD24 Participar activamente na actividade presencial na aula. |
| B14 |
HD31 Asignar recursos e responsabilidades para que todos os membros dun equipo poidan traballar de forma óptima |
| B16 |
HD33 Establecer obxectivos para que o grupo analice a situación, decida que resultado se desexa e estableza claramente un obxectivo alcanzable. |
| C1 |
C1. Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
| C2 |
C2. Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
| C3 |
C3. Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
| C4 |
C4. Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía respectuosa coa cultura democrática, os dereitos humanos e a perspectiva de xénero. |
| C5 |
C5. Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
| C6 |
C6. Adquirir habilidades para a vida e hábitos, rutinas e estilos de vida saudables. |
| C7 |
C7. Desenvolver a capacidade de traballar en equipos interdisciplinares ou transdisciplinares, para ofrecer propostas que contribúan a un desenvolvemento sostible ambiental, económico, político e social. |
| C8 |
C8. Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |