Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A7 |
CON7-Coñecementos sobre a virtualización do patrimonio cultural: infografías, realidade aumentada, visualización 3D, xeolocalización, fotointerpretación |
A8 |
CON8-Coñecementos sobre a cartografía dixital/sistemas xeográficos de información |
A9 |
CON9-Coñecementos sobre produtos interactivos e apps aplicadas á difusión e á educación patrimonial |
B1 |
HAB1-Ser capaz de establecer relacións para producir coñecemento no contorno da intelixencia dixital |
B2 |
HAB2-Ser capaz de aplicar coñecemento na resolución de problemas |
B6 |
DES1-Ser capaz de manexar ferramentas tecnolóxicas e informáticas aplicadas á dixitalización do patrimonio |
C3 |
CB3. Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
C4 |
CB4. Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións –e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan– a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades |
C5 |
CB5. Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que terá que ser en grande medida autodirixido ou autónomo |
C6 |
CG1. Construír, xestionar e difundir o patrimonio dixital e o tratamiento dixital do patrimonio en todas as súas acepcións |
C7 |
CG2. Aplicar o coñecemento na implementación de proxectos patrimoniais no contorno digital |
C8 |
CG3. Utilizar adecuadamente as ferramentas tecnolóxicas necesarias para a adquisición, procesado, xestión e difusión do patrimonio cultural dixital |
C11 |
CG6. Crear contidos orixinais no ámbito do patrimonio cultural unindo coñecementos humanísticos e tecnolóxicos. |
C12 |
CT1. Adaptar o uso e transferencia do coñecemento a novas situacións derivadas do cambio tecnolóxico |
C13 |
CT2. Facer fronte de forma activa á resolución de problemas no contorno social e de mercado. |
C14 |
CT3. Adquirir un compromiso ético coas diversas formas de comunicación en contornos dixitais. |