Sesión maxistral |
Clase expositiva ilustrada con exemplos. Complementarase con materiais e contidos audiovisuais e multimedia, que se porán a disposición do alumnado a través do campus virtual.
Nas sesións maxistrais intercalaranse test, para determinar coñecementos e erros frecuentes na comprensión do material teórico, actividades orientadas a reforzar e facilitar a comprensión da materia, así como discusións dirixidas, que esixan ao estudiantado mostrar a adquisición de conceptos e coñecementos crave da materia.
Naqueles casos en que devanditas actividades se establecesen como traballo autónomo fose da aula, empregaranse fórmulas de seguimento para determinar o grao de cumprimento da tarefa. Nestes casos as sesións maxistrais poderanse destinar á posta en común das tarefas ou a súa corrección colaborativa. |
Obradoiro |
Desenvolvemento de diferentes actividades de carácter práctico cuxo obxecto é pór en relevo todos os coñecementos sobre a comunicación e mercadotecnia cultural, tratados durante as clases expositivas. Estas actividades están orientadas ao desenvolvemento dun plan de mercadotecnia e estratexia de comunicación (proxecto final ou traballo tutelado).
A entrega de devanditas prácticas efectuarase de forma habitual ao finalizar a clase ou, de non ser o caso, no tempo e forma que sinale a docente. |
Traballos tutelados |
Ideación e desenvolvemento, en pequenos grupos, dun plan de mercadotecnia e unha estratexia de comunicación dixital dun produto cultural/patrimonial. Este traballo implica tamén a presentación-discusión do proxecto, de forma oral, así como a xustificación-discusión das decisións adoptadas, e a proposta-formulación de dúbidas a outros grupos. |
Proba obxectiva |
Exame de preguntas breves (poderían integrarse preguntas tipo test, de completar ou verdadeiro-falso), do contido teórico da materia. |