Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Comunicación e Márketing Cultural | Código | 614552006 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 5 | ||||||||||
|
Bibliografía básica |
Leal Jiménez, Antonio; Quero Gervilla, Mª José (2011). Manual de marketing y comunicación cultural.. Universidad de Cádiz Camarero Izquierdo, Carmen; Garrido Samaniego, Mª José (2004). Marketing del patrimonio cultural. Pirámide, ESIC Ibanez, Juan A. (2015). El Museo 2. 0. La Comunicación y el Marketing de las Artes y la Cultura: El Nuevo Papel de los Periodistas y Dircoms. Icom 360 Ediciones Santos M. Mateos Rusillo (coord.) (2008). La comunicación global del patrimonio culturalicono barra herramientas. Trea |
A través do campus virtual brindarase ao alumnado outras referencias específicas e actualizadas de cada apartado concreto. Ademais doutros contidos textuais e multimedia de interese para complementar o estudo da materia. |
|
Bibliografía complementaria | |
|