Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A4 |
CON4-Coñecementos sobre entidades de patrimonio dixital, modelaxe e xestión da información patrimonial |
A5 |
CON5-Coñecementos sobre creación e xestión de proxectos patrimoniais na contorna dixital |
A7 |
CON7-Coñecementos sobre a virtualización do patrimonio cultural: infografías, realidade aumentada, visualización 3D, xeolocalización, fotointerpretación |
A8 |
CON8-Coñecementos sobre a cartografía dixital/sistemas xeográficos de información |
A9 |
CON9-Coñecementos sobre produtos interactivos e apps aplicadas á difusión e á educación patrimonial |
A12 |
CON12-Coñecementos sobre ferramentas dixitais para organización e xestión do patrimonio arqueolóxico |
A13 |
CON13-Coñecementos sobre ferramentas dixitais para organización e xestión do patrimonio artístico |
A17 |
CON17-Coñecementos sobre os sistemas de catalogación e almacenaxe dixital para a organización e xestión do patrimonio fotográfico, audiovisual e digital |
A24 |
CON24-Coñecementos sobre co-creación e implementación de proxectos innovadores e sostibles no ámbito do patrimonio cultural |
A25 |
CON25-Coñecementos sobre Internet e a Web; Aplicacións web; Aplicacións móbiles; Introdución á gamificación |
B2 |
HAB2-Ser capaz de aplicar coñecemento na resolución de problemas |
B4 |
HAB4-Ser capaz de identificar fontes de información, recompilar e analizar datos e elaborar sínteses en relación con eles |
B6 |
DES1-Ser capaz de manexar ferramentas tecnolóxicas e informáticas aplicadas á dixitalización do patrimonio |
B8 |
DES3-Ser capaz de traballar en equipo cunha actitude colaborativa e interdisciplinar |
C1 |
CB1. Posuír e comprender coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
C2 |
CB2. Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa sá área de estudo |
C4 |
CB4. Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións –e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan– a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades |
C5 |
CB5. Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que terá que ser en grande medida autodirixido ou autónomo |
C7 |
CG2. Aplicar o coñecemento na implementación de proxectos patrimoniais no contorno digital |
C8 |
CG3. Utilizar adecuadamente as ferramentas tecnolóxicas necesarias para a adquisición, procesado, xestión e difusión do patrimonio cultural dixital |
C10 |
CG5. Traballar en equipos interdisciplinares en ámbitos empresariais de mercado e institucionais de xestión cultural |
C11 |
CG6. Crear contidos orixinais no ámbito do patrimonio cultural unindo coñecementos humanísticos e tecnolóxicos. |
C12 |
CT1. Adaptar o uso e transferencia do coñecemento a novas situacións derivadas do cambio tecnolóxico |
C15 |
CT4. Comprender os valores da igualdade, sustentabilidade ambiental e o dereito ao acceso equitativo aos recursos tecnolóxicos no coidado do patrimonio cultural dixital. |