Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Virtualización e Recreación do Patrimonio | Código | 614552018 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
- Coñecer as diferentes fórmulas e estratexias para a recreación virtual do patrimonio. - Coñecer as técnicas para a creación de modelos virtuais - Coñecer os formatos de visualización de modelos virtuais, descritivos, interactivos e inmersivos. - Capacidade de deseñar aplicacións e instalacións para a recreación virtual do patrimonio a través de tecnoloxías de visualización 3D, RV e RA - Coñecemento do proceso de desenvolvemento de proxectos de recreación virtual do patrimonio utilizando motores gráficos para a visualización interactiva e inmersiva. | AP4 AP5 AP7 AP8 AP9 AP12 AP13 AP17 AP24 AP25 |
BP2 BP4 BP6 BP8 |
CP1 CP2 CP4 CP5 CP7 CP8 CP10 CP11 CP12 CP15 |