Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
CON1-Concepto e fundamento histórico do patrimonio |
A2 |
CON2-Coñecementos sobre a difusión e os usos públicos da historia e do patrimonio |
A3 |
CON3-Coñecementos sobre aspectos xurídicos (normativa, lexislación) e outros documentos instrumentais para a protección do patrimonio cultural |
A4 |
CON4-Coñecementos sobre entidades de patrimonio dixital, modelaxe e xestión da información patrimonial |
A5 |
CON5-Coñecementos sobre creación e xestión de proxectos patrimoniais na contorna dixital |
A6 |
CON6-Coñecementos teórico-prácticos sobre a conservación do patrimonio |
A7 |
CON7-Coñecementos sobre a virtualización do patrimonio cultural: infografías, realidade aumentada, visualización 3D, xeolocalización, fotointerpretación |
A8 |
CON8-Coñecementos sobre a cartografía dixital/sistemas xeográficos de información |
A9 |
CON9-Coñecementos sobre produtos interactivos e apps aplicadas á difusión e á educación patrimonial |
A10 |
CON10-Coñecementos sobre a comunicación cultural e marketing do patrimonio cultural |
B1 |
HAB1-Ser capaz de establecer relacións para producir coñecemento no contorno da intelixencia dixital |
B2 |
HAB2-Ser capaz de aplicar coñecemento na resolución de problemas |
B3 |
HAB3-Ser capaz de establecer relacións e interactuar cos enfoques de diversas disciplinas |
B4 |
HAB4-Ser capaz de identificar fontes de información, recompilar e analizar datos e elaborar sínteses en relación con eles |
B5 |
HAB5-Ser capaz de elixir e presentar os resultados de proxectos de todo tipo relacionados coa xestión do patrimonio dixital |
B6 |
DES1-Ser capaz de manexar ferramentas tecnolóxicas e informáticas aplicadas á dixitalización do patrimonio |
B7 |
DES2-Ser capaz de planificar e xestionar o desenvolvemento temporal dun proxecto de xestión patrimonial |
B8 |
DES3-Ser capaz de traballar en equipo cunha actitude colaborativa e interdisciplinar |
C2 |
CB2. Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa sá área de estudo |
C3 |
CB3. Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
C5 |
CB5. Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que terá que ser en grande medida autodirixido ou autónomo |
C6 |
CG1. Construír, xestionar e difundir o patrimonio dixital e o tratamiento dixital do patrimonio en todas as súas acepcións |
C7 |
CG2. Aplicar o coñecemento na implementación de proxectos patrimoniais no contorno digital |
C8 |
CG3. Utilizar adecuadamente as ferramentas tecnolóxicas necesarias para a adquisición, procesado, xestión e difusión do patrimonio cultural dixital |
C9 |
CG4. Integrar destrezas de comunicación orientadas ao marketing cultural en contornos emprendedores |
C11 |
CG6. Crear contidos orixinais no ámbito do patrimonio cultural unindo coñecementos humanísticos e tecnolóxicos. |
C12 |
CT1. Adaptar o uso e transferencia do coñecemento a novas situacións derivadas do cambio tecnolóxico |
C13 |
CT2. Facer fronte de forma activa á resolución de problemas no contorno social e de mercado. |
C14 |
CT3. Adquirir un compromiso ético coas diversas formas de comunicación en contornos dixitais. |
C15 |
CT4. Comprender os valores da igualdade, sustentabilidade ambiental e o dereito ao acceso equitativo aos recursos tecnolóxicos no coidado do patrimonio cultural dixital. |