Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Programación II | Código | 614G01006 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Dominar os mecanismos de xestión dinámica da memoria. | A4 |
B1 |
C6 |
Coñecer os mecanismos de abstracción no deseño de estruturas de datos. | A4 |
B1 B3 |
C3 C6 |
Construír especificacións e deseñar o tipo abstracto de datos a partir delas. | A3 A4 |
B1 B3 |
C3 C6 |
Usar as estructuras de datos adecuadas e programar os algoritmos de manipulación para solucionar problemas reais. | A3 A4 |
B1 B3 |
C3 C6 |
Asumir a necesidade de unha boa especificación e un bó deseño como pasos previos á codificación. | A4 |
B3 |
C6 |
Interiorizar boas prácticas de programación. | A4 |
B3 |