Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Deseño Software | Código | 614G01015 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Identificar o deseño software como unha das fases do ciclo de vida do software | A7 A13 A14 |
B3 B4 |
C3 |
Coñecer os principios e propiedades básicas da orientación a obxectos | A7 A13 A14 |
B1 B2 B3 B4 |
C3 C6 |
Plasmar un deseño software utilizando os artefactos propios dunha linguaxe de modelado coma UML | A7 A13 A14 |
B1 B2 B3 B4 |
C3 C6 |
Coñecer os principios básicos que representan un bo deseño software | A7 A13 A14 |
B1 B2 B3 B4 |
C3 C6 |
Identificar problemas típicos de deseño e as suas solucións máis comúns | A7 A13 A14 |
B1 B2 B3 B4 |
C3 C6 |
Usar un deseño como guía para a implementación do software | A7 A13 A14 |
B1 B2 B3 B4 |
C3 C6 |
Aprender unha linguaxe orientada a obxectos e aspectos relacionados (IDE, probas, repositorios, etc.) | A13 |
B1 B2 B3 B4 |
C3 C6 |