Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Deseño Software | Código | 614G01015 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1. Introducción | • Deseño software • Analise e deseño orientado a obxectos |
2. Elementos Básicos da Orientación a Obxectos | • Clases e obxectos • Identidade de obxectos • Estado de obxectos • Comportamento de obxectos |
3. Características Básicas da Orientación a Obxectos | • Abstracción e encapsulamento • Modularidade • Xerarquía • Polimorfismo • Tipificación • Ligadura Dinámica |
4. Linguaxe Unificada de Modelado (UML) | • Introducción • Bloques básicos do UML • Deseño estático: Diagramas de clases • Deseño dinámico: Diagramas de interacción • Outros diagramas |
5. Principios de Deseño | • Calidade no deseño • Principios SOLID • Tipos de herdanza |
6. Patróns de Deseño | • Introducción aos patróns de deseño • Patróns elementais • Deseños adaptables aos cambios • Patróns e coleccións de obxectos • Deseños débilmente acoplados • Outros patróns e principios |
Prácticas | • Introducción a Java • Programación en parella • Probas de software • Repositorios de código |