Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Deseño Software | Código | 614G01015 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Prácticas de laboratorio | A7 A13 A14 B1 B2 B3 B4 C3 C6 | Realización de exercicios prácticos baseados na programación en Java, na orientación a obxectos, o deseño de probas, a linguaxe de modelado UML e o uso de principios e patróns de deseño. Se se detecta algún exercicio copiado nunha práctica, esta será anulada na súa totalidade (cualificación cero), tanto o orixinal como a copia. É obrigatorio obter unha nota mínima de 4 sobre 10 para poder facer media cos outros elementos avaliables. |
33 |
Seminario | A7 A13 A14 B1 B2 B3 B4 C3 C6 | Os seminarios son sesións de carácter práctico dirixidas polo profesorado nas que se comentan aspectos útiles relacionados coas prácticas. Os seminarios non inclúen a entrega de traballos por parte do alumnado, polo que non é unha actividade avaliable. |
0 |
Proba obxectiva | A7 A13 A14 B1 B3 C6 | Proba escrita realizada ao final do curso sobre contidos teórico-prácticos. A proba obxectiva é obrigatoria para aprobar a materia e tamén é obrigatorio obter unha nota mínima de 4 sobre 10 para poder facer media cos outros elementos avaliables. |
67 |
Observacións avaliación | |||
En caso de non chegar á nota mínima de 4 na proba obxectiva e nas prácticas de laboratorio, en calquera das oportunidades, implicará que non se poida obter máis dun 4,5 na nota final da materia. Considerarase "presentado" á asignatura:
Aspectos a ter en conta para a avaliación de segunda oportunidade (xullo): Aspectos xenerais (2ª Op.):
Prácticas de laboratorio (2ª Op.):
Aspectos a ter en conta en caso de matrícula a tempo parcial:
|