Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Interfaces Persoa Máquina | Código | 614G01022 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Aprender a diseñar unha interfaze de usuario tendo en conta as medidas e estándares de evaliación existentes (accesibilidade, usabilidade e eficiencia). | A19 A23 |
B1 B2 |
C3 C6 C7 |
Coñecer os patrons de diseño software e saber aplicar e implementar o mais axeitado a cada caso. | A19 A23 |
B1 B2 B4 B7 |
C3 C6 C7 |
Coñecer e empregar as ferramentas e técnicas propias para o desenrrolo de aplicacións con interface de usuaria nas plataformas más comúns: desktop, mobile, web. | A19 A23 |
B1 B2 B4 B7 |
C3 C6 C7 |