Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Codiseño Hardware/software | Código | 614G01031 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Comprender os principios, métodos e ferramentas do codeseño hardware-software | B3 |
C7 |
|
Coñecer as técnicas principáis para o deseño de hardware reconfigurable, a sus vantaxes e limitacións | A31 |
C7 |
|
Saber decidir que métodos e algoritmos hanse de implementar en software e cales en hardware, e como se debe realizar a interface entre ámbolos dous. | A32 |
B1 B3 |
|
Saber distinguir que escenarios se benefician dunha solución de hardware reconfigurable. | B1 B3 |