Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Desenvolvemento de Sistemas Intelixentes | Código | 614G01037 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Definir e establecer o ámbito de aplicación das diferentes técnicas que se poden usar para a adquisición de coñecemento. | A21 A42 A43 |
B1 B3 B9 |
C6 C8 |
Coñecer a problemática particular asociada ao desenvolvemento e xestión dun proxecto de coñecementos, os diferentes roles que participan nel, e as diferentes aproximacións metodolóxicas achegadas para resolver os problemas anteriores. | A21 A42 |
B1 B2 B3 B7 B8 |
C1 C2 C4 C6 C7 C8 |
Coñecer e saber utilizar algunhas ferramentas específicas de desenvolvemento de Sistemas Baseados en Coñecemento (SBC) | A21 A42 A43 |
B1 B3 B7 B9 |
C1 C2 C6 |
Coñecer os principios básicos e a metodoloxía implicados na avaliación dos SBC e entender os problemas xerais asociados coas diferentes etapas da mesma. | A21 A42 |
B1 B3 B4 B7 |
C1 C2 C6 |
Coñecer as áreas de investigación e aplicación dos SBC e adquirir un nivel suficiente de coñecementos sobre a disciplina para que os alumnos poidan integrar con éxito o aprendido na súa vida profesional tanto se elixen a investigación, coma se elixen o exercicio da profesión noutras investigacións. | A21 A42 |
B2 B3 B7 B8 B9 |
C2 C4 C6 C7 C8 |
Comprender a natureza, posibilidades e limitacións dos SBC, para saber identificar o tipo de problemas que poden abordar e coñecer o seu uso en casos reais interesantes. | A21 A42 |
B1 B3 B8 B9 |
C6 C7 C8 |
Definir que é a Enxeñaría do Coñecemento, relacionala con as materias de Intelixencia Artificial e Enxeñaría do Software, e recoñecela como un campo máis, aínda que moi actual, para o desenvolvemento de software dentro de a Informática. | A21 A42 |
B1 B3 |
C6 C7 C8 |
Coñecer a aproximación de Modelado de Coñecemento, tanto na súa vertente conceptual como nos seus aspectos metodolóxicos. Comprender a idea de reutilización de coñecemento Saber aplicar os conceptos anteriores no proceso de modelado de coñecemento dun sistema real particular. | A21 A42 A43 |
B1 B3 B7 B9 |
C4 C6 C8 |