Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Programación Integrativa | Código | 614G01049 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Coñecer os modelos e funcionamento dos programas compilados vs. programas interpretados. | A53 |
B1 B3 |
|
Poder elixir entre unha linguaxe de aplicación vs. unha linguaxe de scripting para resolver un problema determinado, dando razóns lóxicas que avalen a elección. | A53 |
B1 B3 |
C6 C7 C8 |
Identificar as linguaxes de scripting máis comúnmente usadas nas diferentes contornas: web, server-side, sistema operativo. | A53 |
B1 B3 |
|
Coñecer e saber utilizar ferramentas para a obtención, manipulación, visualización e análise de grandes volumes de datos procedentes de diferentes fontes, posiblemente heteroxéneas. | A53 |
B1 B3 |
C6 C7 C8 |
Escribir, depurar e probar un script que inclúa selección, repetición e paso de parámetros. | A53 |
B1 |
C7 |
Escribir, depurar e probar unha páxina web que use scripting para validar os valores de entrada a un formulario. | A53 |
C7 |
|
Escribir, depurar y probar una aplicación web interactiva que use server-side scripting para procesar las entradas desde una página web. | A53 |
C7 |
|
Escribir, depurar e probar un script para facilitar a xestión dun sistema operativo. | A53 |
B1 B3 |
C6 C7 |