Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Contornos Inmersivos, Interactivos e de entretemento | Código | 614G01062 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Proba obxectiva | A43 A44 B1 C6 | Tomará a forma dunha proba mixta realizada de manera presencial. A proba pode contar con preguntas tipo test e algunahs preguntas curtas de ensaio para que os e as estudantes demostren a asimilación dos conceptos. Esta proba realizarase sobre o total dos contidos da materia. |
40 |
Prácticas a través de TIC | A43 A44 B1 B9 | Realización dun traballo composto de dous proxectos correspondentes ós dous videoxogos a desenvolver. Para o 2D faise uso da plataforma PyGame como motor de apoio no desenvolvemento. Para o 3D utilizase unha das plataformas máis comunes actualmente como é Unity3D. Ademáis dos videoxogos, evaluarase a calidade da documentación e a metodoloxía aplicadas no desenvolvemento. |
60 |
Observacións avaliación | |||
Para superar a materia, o/a estudante deberá obter unha calificación Resaltar que na proba obxetiva para poder superar a materia, establécese Con respecto as prácticas, as falta reiteradas as reunións de seguemento sen debida xustificación suporan unha penalización na nota final dos estudantes que as cometeran puidendo chegar a perder a nota completa dunha das prácticas ou da totalidade no caso de non participar activamente no desenvolvemento das mesmas. Criterios particulares de avaliación e asistencia para os/as estudantes con matrícula a tempo parcial:
Segunda oportunidade e Convocatoria adiantada:
Non Presentado: Os e as estudantes que non concorran a Proba Obxetiva terán a calificaicón de "Non Presentado". Igualdade: - Segundo se recolle nas distintas normativas de aplicación para a docencia universitaria deberase incorporar a perspectiva de xénero nesta materia (usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores/as de ambos sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas...) -Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade. -Deberanse detectar situacións de discriminación por razón de xénero e proporanse accións e medidas para corrixilas. Tódolos aspectos relacionados coa “dispensa académica”, “adicación ao estudo”, “permanencia” e “fraude académico” rexiránse dacordo coa normativa académica vixente da UDC |