Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Computación Gráfica e Visualización | Código | 614G01066 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1. Introducción |
1.Introducción |
2. Debuxo de primitivas 2D |
1. Debuxo de liñas 2. Aliasing e Anti-aliasing 3. Recheo de polígonos |
3. Debuxo de obxetos 3D |
1. Proxeccións 2. Xeración de vistas en 3D |
4. Transformacións |
1. Traslación, escalado e rotación 2. Outras transformaciones 3. Transformacións en 3D |
5. Representación e modelado |
1. Modelado de obxetos 2. Fractáis 3. Debuxo de curvas e superficies 4. Sistemas de partículas e outros tipos de modelado |
6. Recorte |
1. Liñas e polígonos 2. Recorte en 3D |
7. Detección de superficies visibles |
1. Introducción 2. Aproximacións 3. Ténicas Xeráis 4. Algoritmos |
8. Iluminación e sombreado | 1. Luz Monocroma e Cor 2. Fontes de luz e superficies 3. Modelo de reflexión de Phong 4. Sombreado de polígonos 5. Sombras 6. Texturas 7. Modelos de Iluminación Local e Global 8. Shaders |
Prácticas | 1.Fundamentos de 3D. OpenGL 2.Visualización e render. |