Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Enxeñaría do Software | Código | 614G03009 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Realizar o proceso que permita, dende a abstracción, implementar código de alta calidade | A2 A3 |
B2 B6 B7 B8 B9 |
C2 C3 C6 |
Adquirir habilidades para resolver problemas de maneira metodolóxica e práctica | A2 A3 |
B5 B6 B7 B8 B9 |
C3 C6 |
Establecer de forma clara e inequívoca as necesidades e restricións do cliente á hora de desenvolver os requisitos para un proxecto de software | B4 B7 |
C2 C6 |
|
Analizar as alternativas para afrontar e identificar que aspectos se poden abordar coa IA e cales non. | B2 B4 B7 B9 |
C3 C6 |
|
Comprender os principios necesarios para construír solucións completas, escalables e robustas, centradas no usuario, nas que os compoñentes da IA encaixan como parte dun todo | A2 |
B8 B9 |
C6 |
Ser capaz de identificar e comprender modelos e deseños de arquitecturas e compoñentes para permitir unha comunicación eficaz entre os enxeñeiros de software e datos | B4 |
C2 |
|
Manexar técnicas e ferramentas de proba para garantir a calidade dos resultados | A3 |
B8 B9 |
C6 |