Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Algoritmos Básicos da Intelixencia Artificial | Código | 614G03019 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Tema 1.- Introdución | ¿Que é a IA? Breve historia. Riscos e beneficios. Axentes intelixentes: racionalidade e tipos. Tipos de entornos |
Tema 2.- Resolución de problemas mediante busca | Algoritmos de busca desinformados: ancho, custo uniforme, profundidade, bidireccional e variantes. Algoritmos de busca informados (busca codiciosa, algoritmo A*, busca de memoria limitada) Funcións heurísticas |
Tema 3.- Problemas de satisfacción de restriccións | Definición, variantes. Inferencia na propagación de restricións. Busca backtracking (retrocedendo) Busca local. |
Tema 4.- Planificación automática | Planificación clásica. Algoritmos e Heurísticas. Planificación xerárquica e procuras. Programación en dominios non deterministas. Tempo, orde, recursos Análise dos enfoques de planificación |
Tema 5.- Busca en entornos complexos | Algoritmos de busca local (ascensión de colinas, enfriamento simulado, algoritmos evolutivos). Busca con accións non deterministas. Busca en entornos parcialmente observables. Busca online. |
Tema 6.- Busca adversaria e xogos | Teoría de xogos. Decisións óptimas nos xogos. Árbores alfa-beta de busca heurística. Busca de árbores de Montecarlo. Xogos estocásticos. Xogos parcialmente observables. Limitacións dos algoritmos. |