Máster Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Produtos Turísticos
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Mestrado Oficial
2º cuadrimestre
Primeiro
Optativa
6
Idioma
Castelán
Modalidade docente
Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Economía
Coordinación
Iglesias Vazquez, Emma Maria
Correo electrónico
emma.iglesias@udc.es
Profesorado
Iglesias Vazquez, Emma Maria
Correo electrónico
emma.iglesias@udc.es
Web
Descrición xeral
Esta materia ten un enfoque aplicado. Os obxectivos principais que se perseguen nesta materia son, por unha banda, revisar e completar os coñecementos do alumnado nas técnicas da estatística descritiva; doutra banda, que sexa capaz de aplicalas na súa actividade académica ou profesional, facendo uso de ferramentas tecnolóxicas (polo menos usando a folla de cálculo Excel) na extracción da información contida nos datos que se empregan para a análise empírica da información turística.
O itinerario de análise cuantitativa que se inicia con esta materia pódese completar coa materia "Programa para análise de datos cuantitativos con exemplos de turismo".
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías