Estudo de casos |
A1 A2 A3 A6 B3 B5 B4 B6 B8 B10 B9 C3 C8 C9 |
Unha parte sustancial da materia será avaliada na redacción dun plan sobre un destino ou produto. Cada alumno elixirá un destino para elaborar un plan ao longo do curso para que cada parte das análises e metodoloxias propostas na clase teñan o seu reflexo nel, tanto á análise externa e interna como a proposta de estratexias y produtos. Nestos traballos será esencial tanto o traballo de campo como a aplicación de técnicas cuantitativas e cualitativas. |
30 |
Análise de fontes documentais |
B6 B7 B8 B10 B9 B11 C1 C3 C5 C4 |
Unha parte da materia será avaliada mediante o estudo e análise crítico de planes actualmente vixentes. Así por exemplo, estudaranse tanto o actual plan turístico español e o galego. O fin de este traballo e a análise dos procesos explicados na teoría na posta en práctica de un plan concreto. Aqueles alumnos extranxeiros poderan escoller plans do seu país de orixe para esta análise. |
20 |
A materia ten un carácter eminentemente práctico, polo tanto, realizarase a avaliación do traballo de planificación turística realizado polo alumno. Neste senso, pódese considerar unha avaliación continua, xa que as tarefas desenvolvidas serán monitoreadas periódicamente para comentar progresos e dificultades. No caso dos alumnos presenciais, este seguimento farase directamente nos obradoiros donde o contacto será continuo. No caso dos alumnos a distancia o traballo ten carácter individual pero o seguimento farase por un contacto semanal tanto por vía telefónica como por skype donde plantexarnse tanto os avances no proxecto como as dúbidas. Neste último caso a defensa do proxecto farase por vía telemática. Todos os aspectos relacionados con “dispensa académica”, “dedicación ao estudo”, “permanencia” e “fraude académica” rexeranse de acordo coa normativa académica vixente da UDC.”
|