Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Pobreza e desigualdade: debates, medicións e identificación de grupos en risco de exclusión | Código | 615525005 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Identificar os procesos sociais que poden provocar situacións de desigualdade, pobreza, vulnerabilidade ou risco de exclusión social, así como identificar grupos en risco de pobreza. | BM1 BM2 BM3 |
CM1 CM4 |
|
Competencias xenéricas para desenvolver unha mirada crítica e creativa ao analizar a problemática da pobreza: Crítica, no sentido de pór en cuestionamiento os principios organizadores do coñecemento e Creativa, ao considerar as implicacións sociais e políticas que os discursos levan, recoñecendo situacións de desigualdade nos países desenvolvidos, explicar a súa natureza e a influencia do contorno económico. | BM7 BM8 BM9 BM10 BM11 BM14 BM15 BM20 BM21 |
CM1 CM4 CM5 CM6 |
|
Competencias específicas en coñecementos que permitan identificar factores clave no fenómeno da pobreza e da exclusión, así como os principais grupos que se atopan nesta situación, como é o caso da pobreza e cómo afecta á desigualdade de xénero, incrementando a súa perspectiva social. | AM1 AM3 AM4 AM5 AM6 AM7 AM8 AM17 |
BM2 BM4 BM7 |
CM1 CM2 CM3 CM4 |
Competencias relacionadas coa análise das políticas sociais relativas á pobreza é exclusión, a comparación entre elas, a discusión e a elaboración de informes, en diferentes soportes ou medios. | AM2 AM3 AM5 |
BM5 BM13 BM16 BM17 |
|
Competencias relacionadas co uso e a análise de bases de datos e recursos on-line, así como o cálculo de indicadores: Utilización de métodos e técnicas de investigación aplicadas á desigualdade, pobreza e exclusión. | AM3 AM6 AM23 |
BM10 BM11 BM18 |
CM7 |