Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Técnicas cualitativas para a análise dos discursos e as realidades sociais | Código | 615525008 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Obradoiro | A1 A2 A4 B3 B4 B5 B6 B14 B16 B17 B18 B20 B21 B22 C1 C3 C4 C5 C6 | Realización de actividades prácticas nas que se combinan diferentes probas: lecturas, debates, análises de fontes secundarias, resolución de problemas, roll play, trátase de prácticas sobre un tema específico, realizadas co apoio e supervisión do profesorado da materia. | 40 |
Aprendizaxe servizo | A1 A2 A3 A4 B1 B2 B3 B4 B5 B7 B9 B11 B12 B13 B14 B15 B17 B18 B19 B20 B21 B22 C1 C3 C4 C5 C6 C7 | Proposta educativa que combina procesos de aprendizaxe e de servizo á comunidade nun só proxecto onde o alumnado aprende ao traballar sobre necesidades reais da contorna co fin de melloralo. Ten unha tripla intencionalidade: pedagóxica, solidaria e reflexiva. A partir da colaboración con Arquitectura sen Fronteiras, no curso 24-25, tomando o barrio de Agra de Orzán como contexto sobre o que investigar, terán como fío condutor a reivindicación dun hábitat digno e coidador. Nesta proposta participarán outras materias do máster, nas que se colaborará de maneira coordinada para a guía e avaliación do alumnado. No marco desta materia, a participación será en grupo e avaliarase: o deseño das técnicas de investigación cualitativas levadas a cabo, a súa aplicación e a análise da información solicitada. |
60 |
Observacións avaliación | |||
A avaliación do alumnado de modalidade online, con recoñecemento de dedicación a tempo parcial ou con dispensa académica de exención de asistencia será a seguinte: 1. Traballo tutelado individual, avaliaranseos mesmos aspectos que o alumnado presencial realizará no APS, pero neste casofarano sobre unha temática libre relacionada co Máster (Ver Guia Docente, adistancia). 2. Actividades do taller, adaptadas para asúa realización a distancia (Ver Guia Docente a distancia) Na 2ª oportunidade, os criterios deavaliación serán iguais aos propostos para a 1ª oportunidade. É obrigatorio resolver as actividades deforma razoada, apoiando e argumentando en base aos documentos da materia eoutros que poidan considerarse de interese. O usoindebido de citas e referencias bibliográficas pode resultar nunha sanción nacualificación final e o plaxio no suspenso da materia A entrega dos traballos que se realicen nestamateria realizarase a través da ferramenta habilitada para iso na aula virtual,en formato dixital e nas datas indicadas pola profesora. Todos os aspectos relacionados con dispensa académica, dedicación ao estudo, permanencia e fraude académica rexeranse de acordo coa normativa académica vixente da UDC. |