Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Obradoiro A1 A2 A4 B3 B4 B5 B6 B14 B16 B17 B18 B20 B21 B22 C1 C3 C4 C5 C6 Realización de actividades prácticas nas que se combinan diferentes probas: lecturas, debates, análises de fontes secundarias, resolución de problemas, roll play, trátase de prácticas sobre un tema específico, realizadas co apoio e supervisión do profesorado da materia. 40
Aprendizaxe servizo A1 A2 A3 A4 B1 B2 B3 B4 B5 B7 B9 B11 B12 B13 B14 B15 B17 B18 B19 B20 B21 B22 C1 C3 C4 C5 C6 C7 Proposta educativa que combina procesos de aprendizaxe e de servizo á comunidade nun só proxecto onde o alumnado aprende ao traballar sobre necesidades reais da contorna co fin de melloralo. Ten unha tripla intencionalidade: pedagóxica, solidaria e reflexiva.
A partir da colaboración con Arquitectura sen Fronteiras, no curso 24-25, tomando o barrio de Agra de Orzán como contexto sobre o que investigar, terán como fío condutor a reivindicación dun hábitat digno e coidador. Nesta proposta participarán outras materias do máster, nas que se colaborará de maneira coordinada para a guía e avaliación do alumnado.
No marco desta materia, a participación será en grupo e avaliarase: o deseño das técnicas de investigación cualitativas levadas a cabo, a súa aplicación e a análise da información solicitada.
60
 
Observacións avaliación

A avaliación do alumnado de modalidade online, con recoñecemento de dedicación a tempo parcial ou con dispensa académica de exención de asistencia será a seguinte:

1. Traballo tutelado individual, avaliaranseos mesmos aspectos que o alumnado presencial realizará no APS, pero neste casofarano sobre unha temática libre relacionada co Máster (Ver Guia Docente, adistancia).

2. Actividades do taller, adaptadas para asúa realización a distancia (Ver Guia Docente a distancia)

Na 2ª oportunidade, os criterios deavaliación serán iguais aos propostos para a 1ª oportunidade.

É obrigatorio resolver as actividades deforma razoada, apoiando e argumentando en base aos documentos da materia eoutros que poidan considerarse de interese.

O usoindebido de citas e referencias bibliográficas pode resultar nunha sanción nacualificación final e o plaxio no suspenso da materia

A entrega dos traballos que se realicen nestamateria realizarase a través da ferramenta habilitada para iso na aula virtual,en formato dixital e nas datas indicadas pola profesora.

Todos os aspectos relacionados con dispensa académica, dedicación ao estudo, permanencia e fraude académica rexeranse de acordo coa normativa académica vixente da UDC.